t word hier wat rustiger merk ik;-)

hebben jullie dat gevoel ook?

de spannende eerste periode is voorbij....al de babys schoppen naar hartenlust...en opeens worden we zelf ook wat rustiger....hoeven niet zo vaak meer gerust gesteld te worden....dat merk ik aan deze site...t word stiller

stilte voor de storm??;-)

iedereen is nu lekker aan t genieten...dit is de mooiste periode van de zwangerschap!

Ja ik merkte het ook al dat het rustiger wordt. Denk inderdaad ook omdat iedereen geruster is omdat we de kleine voelen.
Nog even en dat is het inderdaad stilte voor de storm geweest (over 3,5 maand begint september al)

Inderdaad, de belangrijkste zaken zijn geregeld (zoals kraamzorg) en dit is toch de minst zware periode van de zwangerschap.
Maar over 3,5 maand al september? Dan mogen we wel eens echt aan het kamertje gaan beginnen...

Wat ik nu wel merk is dat slapen niet heel gemakkelijk is, en dat wordt alleen maar moeilijker. Ach, gisteren zei iemand nog tegen me:"Je ziet er een stuk minder moe uit dan bij de vorige zwangerschap." Dat is dan wel weer een opsteker :D

Het is hier inderdaad rustiger aan het worden.. Op facebook blijft het wel gezellig druk en worden er ook foto's geplaatst.

Hier gaat ook alles goed en voel me zeker beter dan de eerste 3 maanden.

hej ja wel lekker ff die innerlijke rust he,laat ik het zo maar even noemen.en het zal vast ook wel stilte voor de storm zijn,ik ben zelf ook heel benieuwd of de kleine echt begin september komt,bij 2 van mijn zwangerschappen werd het 36 en 37 weken,en dan ga je toch al snel in de wachtmodus van wanneer zal het gaan beginnen,erg spannend weer.

Jaa facebook he! haha het is leuk dat daar fotos kunnen worden geplaats en leuk om de gezichten bij de namen te zien.

Ik heb wel een kleine update:

14 mei a.s maandag hebben wij onze 20 weken echo! met 20 + 3 heel spannend en leuk om onze kleine weer te zien omdat mijn buik gewoon klein blijft ben ik wel erg benieuwd of het mannetje wel goed is gegroeid.gelukkig schopt ie elke dag fftjes zodat ik weet dat hij er nog is ;-)

15 mei de dag erna mogen wij om 10:00 naar de notaris om de sleutels van onze nieuwe woning te halen!!! dan een maandje verbouwen en we willen er 1 JULI inzitten zodat we rustig 3 maanden kunnen settelen voordat de baby geboren word :)

wat een drukke dagen komen eraan en spannend! ook 15 mei gelijk na de vk weer controle en wss gaan vertellen hoe de 20 weken echo was.
zo korte update! laat het maar HEEEEEEL snel maandag zijn gelukkig mogen we al om 08:15 in de ochtend haha!

Ow echt weer een actie voor mij, heb het hele topic over Facebook gemist... Mag ik mij alsnog aanmelden?

Als ik het in het betreffende topic plaats, leest waarschijnlijk niemand het meer aangezien het op pagina 2 of 3 stond (heb nl even terug gelezen).

Dus bij deze: wie wil mij toevoegen? Mijn naam is Sabina Hoogerdijk

Terug
Bovenaan