't ziet er niet zo goed uit.....

hallo allemaal,

ik ben vandaag voor een echo geweest, heb al 4 dagen bloedverlies...
vlgs gyn ben ik of heel vroeg in de zwangerschap ong 5,5 week, met bloeding?
maar het is ook goed mogelijk dat het een miskraam wordt. moet nu over 2 wk terug komen, voor weer een echo. dan zou als alles goed zou zijn, groei zichtbaar moeten zijn...
ben helaas bang dat het niet goed zit. voel me ook niet echt zwanger, en verlies toch wel behoorlijk wat bloed.
het blijft dus allemaal nog wel even spannend, het is afwachten...........

Wat naar zeg, hee heel veel sterkte,en wat raar dat ze je niet over een week weer willen zien als ze echt denken dat je een miskraam krijgt.Als je bloedverlies zou houden zou ik dat wel prettig vinden, dus als je je onzeker of niet lekker voelt erbij..gewoon eerder bellen..
Je hoort trouwens wel vaker dat er wat bloedverlies is,en dat er dan uiteindelijk de groei gewoon goed is.
Sterkte meid.
Liefs, Nice

He meid, wat naar..ik zou ook zeker niet gaan zitten afwachten, als je twijfelt gewoon over een paar dagen weer bellen!
Heel veel sterkte meid, denk aan je!
Liefs!

Dat worden twee hele lange weken!!! Verlies je alleen bloed of ook stolsels en heb je er krampen bij?? Bij mij leek het met 5,5 week ook een miskraam te worden. Hevige krampen, bloeverlies met stolsels. Na 1 dag wel over. Toen bleek het goed te zijn na twee weken. Mijn vk zei mij toen dat je het echt wel voelt als het een miskraam is, dat gebeurd eigenlijk niet zonder pijn. En ik mocht inderdaad eerder bellen als ik echt dacht dat het niet goed zou zijn, dan gingen ze eerder de echo maken om te kijken of het dan ook leeg zou zijn.
Die onzekerheid is echt killing!!! Heel veel sterkte meis.

liefs Sanne

Terug
Bovenaan