t zooooooo zat zijn en verschrikkelijk die nesteldrang

pfffffff bent zat... ben nu 36wkn+1
elke x zoveel klachten al gehad en nog iedere x die voorweeen.. maar ondanks dak rust moet houden ..ik kan t gewoon niet stomme nesteldrang maar alles is nu wel helemaal goed gedaan keukenkastjes v binnen douche extra goed uitgeschuurd, woonkamer alles v plek rfamen gezeemd ook buiten
en als klap op de vuurpijl heb ik vanavond nog de trap en trapgat staan poetsen.. heb zo'n trap met van die maantjes erop dus helemaal staan schrobben.. haha echt stom.. maar k ben er klaar voor... bij vorige zwangerschap heeft een gyn tegen mij gezegd als je baarmoedermond er klaar voor is en je dan bitterlemon drinkt (niet zomaar glaasje maar echt 1.5 liter of meer op dag) dat daar van op gang kan komen.. heb vandaag alweer flessen gekocht haha ga vd week toch weer uitproberen.. bij vorige heb ik dit 2dgn gedaan en toen kwam ze.. maar daarmee toen begonnen met 40wkn +1 dus jaaah.. stom ey dat ik t toch weer wil proberen.. maar ben t allemaal zo zat alles doet pijn kan mn dochter niet meer tillen (13maanden) en dr in bed leggen lukt ook niet meer moet er zittend in bedje zetten en dan een zetje geven zodra ik dr tutje gegven heb en dr kroeltje.. echt niet leuk meer.. nu is gelukkig manlief deze week en volgende week nog thuis (heeft 5wkn in gips gezeten en mag deze + vlgde week nog niet werken) maar hoe k t anders die laatste (2)wekn nog moet gaan doen kweet ff niet meer..
op bed liggen gaat ook haast niet meer slaap voor geen metr meer s nachts hebben jullie hier ook zo'n last van? moet er zeker 10x uit op een nacht.. zat vd week zlfs om 5 uur s ochtends te ontbijten .. moet weer elke dag overgeven ... als ik s ochtends te lang wacht moet ik overgevn wacht ik niet te lang en heb ik net gegeten komt er ook weer binnen kwartier uit.. echt om gek van te worden..

zo sorry hoor meiden moest echt ff klagen lucht zo lekker op om t ff van je af te tikken

het zit je niet echt mee. ik ken het hoor nesteldrang en daaraan toe willen geven.. maar het lukt allemaal niet meer zo. Je gaat de achterlijkste dingen doen (zoals je trap schrobben).
En het komt wanneer het komt he :)

klaag maar hoor! dan ben je het iig even kwijt ;) maarre jou huis blinkt nu helemaal! nu toch echt weer even aan jezelf gaan denken.. je hebt niet voor niks het advies gekregen om het rustig aan te doen he ;) het slechte slapen komt me heeeel bekend voor! Ik weet door me bekken niet meer hoe ik moet liggen... succes met de laatste loodjes!

Liefs,

Ik doe met je mee!! :) ik ben ook al alles overal en iedereen aan het afpluizen om tips waardoor ons moppie misschien wat sneller komt, i.v.m. alle kwaaltjes en lichamelijke klachten ben ik het ook behoorlijk zat aan het worden..

Bij m'n dochter heb ik ook echt alles geprobeerd maar niks waardoor het een beetje wou vlotten... behalve tadaaa een potje sex haha, maar daar heb ik momenteel ook niet dagelijks zin in. Grrrr zit niks anders op dan wachten ben ik bang.

Sterkte meis!

@joycesdh
haha tsja is ook zo komt wanneer t komt maar seks durf ik helemaal niet.. als we gewoon al wat gerommeld hebben dan heb ik al hele dag of nacht buikpijn.. om gek van te worden.. en ben vorige week waarschijnlijk slijmprop verloren dus weet niet of dan seks nog wel mag eigenlijk:)

Terug
Bovenaan