T

Hallo, 

Het zou tocch goed kunnen dat je zwanger bent. Een positieve test menstruatie die weg blijft.... Rond dezelfde tijd dat je hoort te menstueren vindt de innesteling plaats, dus zou goed kunnen dat daar het bloed van is. 
Misschien naar de huisarts gaan om het zeker te weten. Iedere zwangerschap is anders, ik dacht ook echt dat ik ging menstrueren, extact dezelfde symptomen en ben nog geen minuut misselijk geweest. Alles is mogelijk. 

Succes!!

Als de test zegt, zwanger, dan ben je nu gewoon echt zwanger, gefeliciteerd! Spannend :) Je kunt kijken of de testen oplopen, of inderdaad even langs de huisarts voor een bloedtest. Met bv kan het even duren voordat je menstruatie een normaal ritme heeft, maar het kan ook zo maar zijn dat je NOD wel rond 26 januari was. Als je meteen een duidelijke test kreeg, dan klinkt dat logisch. En licht bloedverlies, tja, dat kan aan zoveel dingen liggen, maar het hoeft niks te betekenen. Ga ook gewoon lekker door met borstvoeding, mijn zoontje is nu 11 maanden en ik ben 2 maanden zwanger van ons 2e wondertje, maar de bv gaat nog steeds prima!
Succes!

Als jij onveilig hebt gevreeën en je test zegt dat je zwanger bent dan kan het haast niet missen lijkt mij .
Misschien een clearblue weken indicator test er tegen aan gooien om je te overtuigen?? 
Elke zwangerschap  is anders  dus wie weet ben je deze 9 maanden wel helemaal niet misselijk ?

Terug
Bovenaan