taart bakken

Hallo,

vanmorgen zijn mijn spullen binnen gekomen om taart te bakken én te decoreren. Ik heb net de taart gebakken en vanavond, als de kids in bed liggen, ga ik aan de slag met de marsepein. Ik ben erg benieuwd of het gaat lukken, als iemand tips heeft hoor ik dat graag!

Groetjes Danielle

succes met t marcepein kneden vanavond! (of heb je gekleurde marsepein gekocht :p)
k had geen handen meer over hahaha.

liefs, do

Leuk! Na vanavond ben je helemaal verslaafd denk ik... nee, weet ik zeker! Ik taart nu ongeveer een jaar en het blijft leuk om te doen. Heleboel tips & tricks vind je op www.deleukstetaarten.nl
Ik ben ook gewoon zelf begonnen hoor, zonder workshop. Als je inderdaad geduld hebt en gewoon probeert lukt het vanzelf! ( o, ja. marsepein uitrollen en dan een kwartslag draaien, dus niet de hele lap omkeren...) En anders weer even hier je vraag zetten, zijn volgens mij nog veel meer baksters hier, hahaha!
Veel plezier met bakken en eten!

Liefs, Marieke

Hoi,
Idd beginnen als de kids lekker liggen te slapen zodat je ongestoord verder kunt, ik wil dat bekleden van taarten binnekort ook eens gaan proberen, bak wel veel zelf aan koekjes taarten enz, maar dit wordt voor mij ook nieuw dus verder geen tips...
Veel succes/plezier!

Groetjes MJ

Hoi!

Nog iemand die is aangestoken met het taarten maken virus!
Zo kunnen we wel een eigen site beginnen (mama's taarten.nl) ;-)))
Heel veel succes en zet je het resultaat op Hyves?

Liefs Monica

Hallo allemaal!
Volgens mij wordt ik inderdaad aangestoken door het virus! Ik vond het erg leuk om te doen. Het resultaat is op hyves te vinden. Dit was mijn eerste, maar zeker niet mijn laatste taart!
Gelukkig is Bente over niet al te lange tijd jarig en kan ik aan de slag om voor haar een hello kitty taart te maken!

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan