taart

A

Anoniem

Guest
Vanmiddag hebben we onze dochters taart besteld voor volgende week. Dan vieren we haar eerste verjaardag. We hebben een roze taart voor de familie met haar naam erop en een speciale slagroomtaart voor haar met 1 kaarsje erop. Heb er zo'n zin in.
Hoe zag jullie taart eruit? Ik zag bij de bakker teletubbietaarten mickey mouse taarten enz. Echt leuk.
Ik heb bij Zeeman als slingers en hoedjes gekocht.
Het is net of ik zelf weer een kind ben en bijna jarig!!

Hoi Babybel,

Wij hadden een taart met foto van Luna  van de Hema..was ook leuk.Ze zat er met geen vinger aan was wel grappig. Kinderen om haar heen lieten zien hoe het wel kon....

Lueke verjaardeag,wordt een bijzondere dag hoor...!

Ook wij hadden een taart van de Hema met dezelfde foto erop als van zijn uitnodiging. Op zich best een prijzige taart, maar zeker de moeite waard. Wij hadden voor Max geen aparte taart. Hij heeft gewoon lekker meegegeten van de grote taart.

Mijn dochtertje Maud is 2 weken geleden 1 jaar geworden en ik had zelf een taart gebakken. Normaal ben ik niet zo creatief maar ik vond het superleuk om te doen! Ik heb eerst een biscuitdeeg gemaakt, deze gebakken en dwars doorgesneden. Die gevuld met slagroom gemengd met frambozen. Vervolgens de bovenkant versierd met prinsessenglazuur (knalroze, van dr oetker), frambozen, slagroomtoefjes en prinsessendingetjes (ook van dr. Oetker). En aan de zijkanten heb ik slagroom en gekleurde hageltjes geplakt. Zag er erg leuk uit en iedereen vondt hem heerlijk! Oja, er stond natuurlijk ook een kaarsje op. Ik was best wel trots dat hij zo goed gelukt was.

zo'n eerste verjaardag is inderdaad heel bijzonder vond ik!
wij hadden een taart van de hema met een grote foto erop, en voor haar zelf had ze een versierde slagroom taart.... dar mocht ze op ''los'' gaan! hahah maar ze deed het heel netjes met een paar vingertjes voelen en dan de vingers aflikken!
ze vond die hele verjaardag wel een groot feest trouwens. we hebben haar normale bedtijden aangehouden om toch voldoende rust te krijgen,en ze was ook erg vrolijk daardoor.... misschien een tip?
veel plezier in ieder geval en geniet ervan!

Mijn dochtertje Maud is 21 februari 1 jaar geworden en hebben ook zelf mini taartjes, muffins en zo gebakken. Versierd met prinsessenglazuur en snoepjes e.d. en we hadden kleurstof door het beslag gedaan. De muffins waren van binnen bijv. knalgroen. Paarse en oranje slagroom. Maud had zelf 1 klein taartje met kaarsje erop en zo.
Verder kinderpetitfourtjes gekocht bij de Hema. (van schuimblokken en zo) En alles mooi op tafel uitgestalt. Zag er prachtig uit.

Suze was gisteren jarig en we hebben een simpel slagroomtaartje gehaald en er een kaarsje op gezet. Ze vond het geweldig en heeft  een deel van de slagroom opgesnoept en de rest van het taartje over de tafel uitgesmeerd, hahaha.  Zaterdag komt de visite en ik heb een prachtige taart besteld met Elmo van Sesamstraat erop. En een klein meptaartje  met Elmo erbij  Ik ga hem morgenmiddag ophalen en ik ben zó benieuwd!

groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan