Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beste Essil, wij thuis hebben Ipads. Ik heb zelf geen ervaring met andere tablets. Wel zag ik dat er ook kinder tablets zijn, echter staat daar wel bij veel dat die vanaf 3 jaar zijn. Ik weet niet of dat uitmaakt. Onze zoon van 3 die mag soms van mij achter de ipad een filmpje kijken, dat werkt voor ons prima met de ipad, we hebben daar zo'n speciaal kinder proof hoesje voor. Onze dochter van 1 mag niet op de ipad nog. Succes en laat je ons weten wat je hebt gekocht?
Wij hebben tablets met Android (Samsung). Daarop kan je meerdere account aanmaken, waaronder een kids account. Goede hoes erom en klaar. Je kan beter een goede tablet kopen dan een uitgeklede kindertablet. Kan je dat ding ook zelf gebruiken.
We hebben inmiddels ongeveer 2 jaar geleden een studio100 tablet aangeschaft. Doet het nog steeds uitstekend. En heeft leuke dikke fel blauwe bescherm rand/standaard.
We moesten wel even de locatie op België zetten voor de studio100 programmering.
Maar youtube kids doet het er ook gewoon prima op.