tabletjes tegen misselijkheid en braken!!!!

Zo dames, gisteren was het toppunt bereikt! Ik voelde me zo slecht en hing alweer over de wc heen!

Ik de verloskundige gebeld en overlegt. Daarna de huisarts gebeld en gelijk een receptje voor emezerfene gekregen of zoiets.

Het hielp direct. Ik word er tot nu toe gelukkig niet zo suf van. Een beetje misschien, maar dat kan ook komen doordat mijn zoon slecht slaapt afgelopen dagen!

Ben zo blij met mijn wonderpilletjes!!!! Voel me als herboren! Hier ook niet meer elk uur iets te eten! Wat toch wel scheelt op het werk!

Liefs

Lieve heppy,

Wat fijn dat ze bij jou goed helpen en dat je je beter voelt! Ik heb ze ook liggen maar heb helaas enorme last van de bijwerkingen en dus ben ik er maar mee gestopt na 2 keer gebruik......

Ogh....ik hopp toch zo dat dat ellendige gevoel snel over is zodat we echt nog meer kunnen genieten ;-)

Fijne dag! Liefs Lynn.

wat fijn dat het bij jou helpt zeg. Het eten om het uur word je ook een beetje simpel van. tenminste ikke wel.
hoop voor ons allen dat we straks minder last krijgen van de hormonen en dat het misselijk zijn weg mag gaan. zou heel veel schelen.

Hier net zo Heppy,
had het al even in een ander berichtje genoemd. Emesafene bedoel je waarschijnlijk.. Ik voel me ook als herboren, sinds ik het gebruik, heb ik geen 1x meer overgegeven! Voel me echt zo'n stuk beter, zit veel lekkerder in mijn vel daardoor. Durf ook weer een beetje te eten nu..
Verder nog wel heel erg last van moeheid, maar dat hoort bij de 9 weken las ik..
Nou meid, super he, dat wondermiddeltje! Moet je het ook voor de nacht innemen? En 1 per dag?

Liefs

Terug
Bovenaan