Taboe of ......????

Meiden ik zit met een "probleem" en vraag me af of ik nou echt de enige ben ofdat er meerdere meiden zijn die hier last van hebben?
Schaam me er voor en hoor er niemand over...

Ik heb dus totaal geen zin in seks, ik heb die gevoelens niet meer, en als mijn man wil vrijen dan moet ik me er echt toe zetten, het te doen.
Ook moeten we echt glijmiddel gebruiken, want het vocht is op?! en als we dan vrijen dan voelt het net als een groot litteken, niet meer dat intense gevoel van vroeger zeg maar... Heb ook het gevoel dat m'n clitoris helemaal weg is ofzo, heel maf...

Even wat meer info: heb erg lang persweeen gehad, en uiteindelijk een knip (maar in het gebied van die knip zit het volgens mij niet), ook ben ik ontzettend moe, kan de hele dag wel slapen!

Ben er vandaag mee naar de huisarts geweest en voor de vemoeidheid wordt er bloed geprikt en voor het andere verhaal: hoor ik vaker, kijk het even aan...

Maar dat aankijken doe ik nu al een poos en ik wil wel ooit met "passie" een broertje of zusje maken voor Mirthe!

Zijn er meer meiden met hetzelfde en wordt er eigenlijk niet over gepraat of ben ik echt de enige?

Liefs sab

Hoi Sabine,

Wat vervelend zeg. Nu moet ik zeggen dat wij ook weer glijmiddel moeten gebruiken met het vrijen i.v.m. weinig vocht. Veder heb ik er ook weinig zin en moest me er soms ook echt toe zetten, maar als we het doen doet het in het begin nog wel een beetje pijn of het nog helemaal beurs is van binnen, maar veder hebben we weinig last. Succes ermee en ik hoop dat je snel weer kan genieten.

Liefs Margot

ik heb ook het libido van een diepvrieskip.
en als we het dan een keer deden, dan deed het ook nog eens heel veel pijn... tja dan heb je een volgende keer helemaal geen zin meer.

ik ben 3 weken geleden voor het eerst weer ongesteld geweest en dit weekend durfde ik het weer aan. en wonderbaarlijk.. de pijn was weg!

ik hoop dat bij mij de zin hierdoor ook weer wat meer terugkomt...
stkerte meid.. je bent echt niet de enige!

Hier ook hetzelfde verhaal...zin? Wat is dat...pff. Meestal als we bezig zijn komt de zin wel, maar het gaat niet vanzelf. Ik vind het ook lastig om het goede moment te vinden. Anders wordt ik zo afgeleid door dochterlief. Iemand daar een tip voor?

heel herkenbaar hoor. Hier ook vaak moe moe moe. Ben blij dat ik in mijn bed lig, en dan is het enige wat ik wil SLAPEN. Ook ik moet moeite doen om zin te maken en heb 1 plekje van binnen wat nog steeds niet heel fijn aanvoelt.
Als we t dan eenmaal doen vind ik het ook wel weer fijn, maar van te voren is het me al snel teveel gedoe.

Ik hoop ook dat die zin wel weer terug komt, mijn man hoopt dat denk ik nog harder...

Terug
Bovenaan