tada!!! (foto's)

A

Anoniem

Guest
Mijn man ging net uit zijn werk even douchen en had Marissa ondertussen in haar bedje gelegd om te kijken of ze wilde slapen. Komt hij uit de douche, staat madammeke rechtop in bed!! Z etrok zich al wel op aan haar loopauto maar het wachten was op het bed of in de box omdat dit hoger is. En tada... daar stond ze.

Nu wordt het dus tijd om zowel de box als haar bedje op de laagste stand te gaan zetten.

hihi mooi he!mooie meid hoor.wij hebben nu alles ook maar op het laagst gezet want anouk ging laatst   op een muziekdoos staan in de box,en ja dan kan ze er zo uitvallen.

gr petra

Goed hoor!! IDd erg snel al!! Rik deed dit pas toen hij 11 maand was!!

Geniet er maar van!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hallo Marissa!

echt goed zeg van jou! en zo snel al, de laatste weken heb je heel wat geleerd!!
mama kan het nog lekker druk krijgen met jou!

Groetjes en een kusje Alice

Hoi Marissa,

Wat ben jij al een grote meid zeg.
Ik snap daar helemaal nog niets van, van dat optrekken en zo en ik ben al 1!
Maar ja, mama zegt dat ik weer heel goed ben in kletsen. Ik kan ook niet alles tegelijk he? En voor papa en mama is het nog wel makkelijk zo zeggen ze... haha

Groetjes,
Sven
Grote knul van Maike

Zo he dat is knap van jou zeg. Je kjkt er ook zo mooi bij.

Groetjes van Stijn

wat heb je trouwens voor broekje aan? Is dat ipv een romper zodat je de luier niet uit kan peuteren? Daar is mijn moeder namelijk hard naar op zoek.

@mamatorist

Dat broekje heeft ze inderdaad ipv een romper aan zodat haar pamper beschermt blijft. ik heb hem hier in Eindhoven bij een outlet store gekocht dus mits je hier in de buurt woont is dat niet zo handig voor je.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan