Tadaaaa! We zijn er weer (ziek terug van vakantie!!)

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vrijdag (de 13de)  zijn we vol goede moed vertrokken naar Zeeland. Mijn zus ging mee met haar zoon en dochter en haar dochter zou blijven tot woensdag (mijn zus en neefje tot zaterdagavond). Woensdag  zou weer een vriendin van me komen die dan tot vandaag zou blijven. En maandag zou een andere vriendin langs komen met haar kroost. Ik zag het redelijk zitten allemaal.

Het weer zat wel een beetje tegen. Tja, ik was natuurlijk flink verwend door de ervaring van de afgelopen 2 jaar, toen we ook daar zaten en het 25-30 graden was. Maar ondanks het soms slechte weer, zijn we  toch een aantal keren naar het strand geweest. Op zich wel leuk, maar Siebe is er eigenlijk nog te klein voor. Hij vond het wel helemaal geweldig, al dat zand, maar zat steeds met zijn zand-knuistjes door zijn oogjes te wrijven, waardoor het plezier een beetje negatief beïnvloed werd. Maar al met al ging het dus goed. Merijn durfde niet in de zee, maar dat mocht de pret niet drukken.

Tot dinsdagnacht. Merijn sliep bij mij in bed en was erg onrustig. Rond 2.00 uur begon hij te spugen. Nadat hij 2 keer gespuugd had, hoorde ik op het kleine kamertje ook een klein mannetje huilen, en ja hoor, nog een spuger er bij. Nadat Merijn 7 keer gespuugd had en Siebe 3 keer en het inmiddels 4.00 uur was geworden en ik dus nog geen oog had dicht gedaan, meende ik zelf ook nog even mee te moeten doen. Daar zat ik op het toilet met een bak voor me. Tja, hoe zal ik het netjes zeggen, dubbele pret!! Tjonge wat voelde ik me belabberd!!

Toen uiteindelijk na 3 keer spugen de rust wederkeerde heb ik bij het wakker worden mijn vriendin ge-sms't om  te vertellen dat  we alledrie ziek waren en haar de keus gegeven om wel of niet te komen. Zij koos voor de beste oplossing en dat was niet komen. Het is hartstikke besmettelijk en hoogstwaarschijnlijk heeft mijn vriendin met haar kroost het meegenomen, want haar 2 oudsten hadden het in het weekend!!Aangezien Fleur  (dochter van mijn zus)  woensdag naar huis zou gaan en ik me helemaal niet lekker voelde, het weer ook nog tegen zat en ik me bedacht dat ik vrijdag  (vandaag dus) in de voorspelde regen, alles in mijn uppie moest inpakken en opruimen en de kinderen dan ook nog zou moeten entertainen, heb ik  woensdagochtend besloten om ook naar huis te gaan. Ik had er helemaal  geen zin meer in  om daar te blijven met 2 zieke kindjes en mezelf ook nog eens belabberd te voelen. Bovendien had ik de  5 voorgaande nachten ook bizar slecht geslapen vanwege het feit dat  Siebe  een keer of 4 per nacht wakker werd en pas weer ging slapen als  ik hem neerlegde en zijn speen gaf, zucht......

Nou, dat was me het weekje dus wel.  Al met al ben ik toch blij dat ik wel ben gegaan, want ik heb  ondanks alles toch het gevoel dat ik er even helemaal uit ben geweest en misschien nog het allerbelangrijkste.......ik heb een leuke  bikini gevonden  en geloof me.....daar was ik al tijden naar op zoek. Dus het heeft me ook wat opgeleverd. Tja, je moet alles positief blijven bekijken, niet waar!!!

Het zit er weer op en ik ga nu proberen of ik iets kan regelen voor de periode van 15-19 augustus, wanneer de kindjes bij hun vader zullen zijn. Misschien dat ik dan nog de broodnodige rust kan vinden die ik eigenlijk toch wel verdiend heb na een gigantisch zwaar jaar.

Groetjes Fonske.

Hey, wat ben je toch een lekker positief mens! Top!
Jammer dat het een beetje tegenviel.
Plan inderdaad iets leuks voor jezelf (desnoods plan je een 'lege' dag) dat heb je wel verdiend!
Liefs Nelleke

Hé, nou zeg! Dat jij dat weer moet hebben, hahahha! Maar knap hoe je dat gekots van drie personen "in de hand houdt" hoor! Ik ga momenteel al kotsen als ik de luieremmer met 2 luiers verschoon... Alleen al bij het idee wat voor lucht er uit kán komen!  

Maarre, gaat alles weer goed met de dame en heren?? Gelukkig heb je wel het gevoel gehad weg te zijn geweest en ik hoop voor je dat het lukt: straks lekker nog een keer even weg!!

-X- marieke

Hè het zat ook weer eens niet helemaal mee geloof ik. Ik vind het wel helemaal super dat je alles zo positief bekijkt. Hopelijk heb je binnenkort ook nog even tijd voor jezelf.

P.s.: Zeeland is nog steeds nat hoor.

Groetjes,
Nelly.

Je hebt er goed aan gedaan om lekker eerder naar huis te komen. Als je ziek bent wil je toch liever in je vertrouwde omgeving zijn!

Goed idee van je om nog eens een weekend te gaan welke je dan helemaal voor jezelf hebt!! Lekker weer iets om naar uit te kijken.

En bikini gevonden?? Wat een hel is dat he,.. Met datg figuur wat ik nu heb durf ik er eigenlijk geen aan, of ik moet er een vinden die een beetje afkleed hahaha..

Fijn dat je er weer bent!

Esmé mv Kay

jammer, maar je bent een heerlijk positief mens!
en ik hoop dat je een top-mini-vakantie met veel relaxen tegemoet kan gaan in augustus!

liefs Jenneke mv Ivar

He wat jammer, dat het dan zo moet lopen!
Hoop dat je het verder inderdaad wel lekker hebt gehad.

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan