Tafelblad voor Tripp Trapp

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik ben bijna de trotse eigenaar van een Tripp Trapp voor mijn kleine meid (is momenteel onderweg met GLS) Bij TT zit er geen tafelblad aan de stoel  maat laatst zag ik bij Prenatal en op de Stokke/TT website  een nieuwe losse tafelblad die op de eettafel wordt geplaatst met verschillende motieven per leeftijd dat gewisseld kan worden.
Ken iemand deze ? Een is het aan te raden of waste of money? (51 euro bij prenatal...)

Mor 74

Hoi! Jaja, ik ben ook weer eens op het forum! Ik zat even terug te lezen en hoop dat je t blad nog niet gekocht hebt. Ik heb m wel gekopcht en vind m compleet waardeloos! Ding schuift alle kanten op en kan niet aan de stoel bevestigd worden. Zitten wel soort van rubberen dingen onder die als anti-slip zouden moeten fungeren maar dat doen ze dus niet.... Dus: hij is het geld niet waard! De stoel trouwens wel! Amy zit er keurig in! Hoop dat je het blad inmiddels nog niet gekocht hebt..

Liefs,
Marian

Hallo Marian

Leuk dat jij op mijn topis  heeft gereageerd. Gelukkig heb ik nog niet die tafelblad gekocht en na het lezen van jou bericht ga ik die zeker niet kopen. Ik was er een beetje bang voor maar nu weet ik het zeker en ik ben zeer dankbaar dat ik niet geld hieran heb gebruikt - alleen jammer voor jullie....... Celeste zit nu ook kort in haar Tripp Trapp en is er helemaal blij mee. Leuk dat zij nu naast ipv bij ons om de tafel kan zitten, en ik ben heel blij dat de TT zo aangepast wordt aan de grote van het kind.

Dankbare groetjes

Mor74

Hoi Mor,
Hoe veel kost die tripp trapp nou totaal, met kussentje, tuigje en stang? Scheelt het totaal veel met babypark?
Ik wil graag een roze, aangezien er volgens mij geen creme is, maar die is weer duurder volgens mij..
Alvast bedankt!

Hoi Marina

wij hebben voor de witte TT 214 euro betaald incl. babyset, kussen en tuigje. Voor de roze versie kost het inderdaad 22 euro duurder bij Skandic.de en ik weet niet precies wat Babypark daarvoor willen hebben. Die zaak staat op mijn zwarte lijst vanwege wanzinnig slechte service ivm levering van kinderwagen, maxicosy etc..........

Wat ik leuk vind aan Skadic is  de korte leveertijd hebben, jij hoef de deur niet  uit en vracht is gratis. Goed service dus

Whitewash is misschien een optie  ipv beige -  die kost hetzelfde als de witte

Succes

Mor 74      

Hee Mor,
Dank je voor de info! Is inderdaad makkelijk dat je je huis niet uit hoeft. Scheelt ook weer brandstof haha.

@Marian, jouw dochtertje zit dan al heel snel. Ze is toch 6.5 maand?

x Marina

Hai!

Ze zit ook nog niet los hoor. Door de babyverkleiner van de tripp trapp  krijgt ze net genoeg steun om rechtop te zitten. Als ik haar op de bank neerzet kan ze rechtop blijven zitten als ze met haar ellebogen op haar knien steunt. Als ze rechtop zit lukt dat haar een paar tellen en als ze heel rustig is (wat weinig voorkomt hihi) lukt het wat langer. Gaat iig niet lang meer duren voor ze het zelf kan denk ik.

xxx
Marian

Hee Mor,
Ik heb de witte TT besteld bij Skandic, ben niet zo goed in Duits, maar je moet vooraf betalen toch? Nadat je de opdr.bev. binnen krijgt?
En kon je nu iets van een garantie..afsluiten?

Alvast bedankt!
x Marina

Terug
Bovenaan