Tafelhoekjes

Hallo allemaal!

Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag, maar ik stel hem toch haha!

We hebben op hoeken van onze glazen tafel tafelhoekbeschermers geplakt. Met van dat zelfklevend tape wat er bij zit. Maar onze kleine meid sloopt ze vakkundig van de tafel af, met als gevolg dat de tafelhoekjes op de grond liggen en ik mijn hart vast houd als ze met haar hoofdje/gezichtje in de buurt van de tafelhoek komt. We zetten meestal de meubels zo neer dat ze even niet bij de tafel kan komen, maar ja dat is ook niet altijd handig.

Ik dacht dat er ook tafelhoekbeschermers waren die je over de tafelhoekjes heen kon schuiven, maar ik kan ze nergens vinden.

Heeft er misschien iemand tips???

Groetjes
 
Hoi,
Die hebben ze normaal bij prenatal ed, maar ook bij bv hema of ikea kom je ze nogal eens tegen, misschien kun je de salontafel omwisselen met een ander klein tafeltje, weet niet of dat een optie is? vind die glazen tafels altijd heel eng.
Succes Gr MJ
 
hoi hoi,

Wij hebben de hoekjes van de Ikea, deze blijven goed zitten! En anders is de optie van MJ ook een mogelijkheid. Wij hadden een glazen tuintafel, met de nadruk op hadden. We hebben hem weg gedaan i.v.m. kleine kinderen.

Groetjes,

Miriam
 
hoi peetje,

wij hebben van de week bij ikea tafelhoekjes gehaald (die handjes) en ik heb het idee dat ze er wel redelijk goed aan vast zitten.
nu heeft esmee ze natuurlijk nog niet getest, omdat ik ze er net heb opgedaan en zij slaapt.
ik zou het niet weten waar je die schuifdingen kan halen.

gr aafje
 
Terug
Bovenaan