Tai Chi???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Daar ben ik weer, gelukkig een stuk ristiger dan gisteren. haha

Vandaag heb ik met iemand zitten praten die meester in de Tai CHi is. Hij vertelde wat hij allemaal doet en kan, en vertelde ook dat hij kan genezen......
Nieuwsgierig als ik ben, heb ik hem eens gevraagd hoe ver dat dan gaat. Hij wist vreemd genoeg meteen waar ik naartoe wilde. Hij had mijn maansteentje gezien en vroeg gelijk of het daar om ging......

We hebben dus wat zitten praten, en ook hij zei dat het eigenlijk ook een kwestie van rust in je lijf en hoofd is. (heb ik dus niet, getuige gisteren...haha) Hij wist niet goed of hij me echt kon helpen met zwanger worden (hoewel hij eens iemand zo heeft geholpen en die was de volgende maand zwanger), maar zei dat hij me waarschijnlijk wel kan helpen om die rust te vinden.

Nu kan ik zowieso wel een beetje rust gebruiken dus ik heb met hem afgesproken dat we het maar eens moeten proberen............Ben heel benieuwd. Ergens volgende week spreek ik hem weer en dan heeft hij een plan van aanpak bedacht.

Als je het dan het over baat het niet dan schaadt het niet........................

Liefs Annet

Hoi Annet,

Ik heb zelf een tijd aan Tai Chi gedaan. Het is een verdedigingssport, waar je heel geconcentreerd mee bezig kan zijn. Ik word er altijd heel rustig en ontspannen van. Dus dat kan je zeker helpen.

Ook ik denk dat je er op de een of andere manier "klaar" voor moet zijn. Ik heb net een verbouwing van mijn huis achter de rug en ben net 5 augustus getrouwd, dus nu is de rust ook wat meer terug in mijn leven... Wie weet!

Succes en groetjes van Saskia

Hoi Annet,

Ook ik heb, wat Saskia zegt, veel meer rust in mijn leven gekregen. Huis, verbouwing, alleen een goeie auto moet er nog komen, maar dat kan ondertussen ook nog (denk ik dan maar zo). Moet eerlijk zeggen dat ik denk dat dat meer zal helpen. Door het gefocust zijn op maar bepaalde zaken (wat je eigenlijk ook leert dmv Thai Chi) creeer je rust in je hoofd.  
De laatste tijd denk ik nog maar aan 1 ding, hahaha! Zelfs gisteren onder het sporten kon ik gewoon een half uur op zo ´n stom crosstrainerding staan omdat ik in mijn hoofd met allemaal ´kleine dingetjes ´ bezig was; namen, klussen, kleertjes, kamertje...!
Ik ben eerlijk gezegd ook niet zo van de Thai Chi - en soortgelijke zaken. Ik geloof dat je er ook krachten mee binnen kunt halen, waarvan je de oorsprong en kracht niet kent, en die je ook niet wil kennen.

Maar succes er maar mee!

Groetjes,
Aimee

Hee meiden,

Dank jullie voor de reacties!!
Ik weet eigenlijk zelf ook niet goed wat ik ervan moet verwachten hoor.
Maar goed, een beetje rust in mijn hoofd is echt geen gek idee.
Dus als ik er niet zwanger mee wordt is dat ook geen probleem. Ik ben er tochh echt wel van overtuigd dat het ons zonder hulp ook wel zal lukken.....

Hoop wel nog meer reacties te krijgen van mensen diue misschien ook zoiets "vreemds" hebben of gaan ondernemen.
Liefs en succes allemaal Annet

Terug
Bovenaan