Talke hoe gaat het???

A

Anoniem

Guest
ik ben zeer benieuwd meid! Hoe is het gegaan?

gr mama van MD

Jaaaaaaa,

Alles is goed. Het is heel hectisch geweest, ik heb nu pas de gelegenheid om achter de computer te kruipen. Het is al vrij laat dus jij zult dit pas morgen lezen, maar er zijn geen afwijkingen gevonden in het chromosomenpatroon, geen open ruggetje, kortom heel goed nieuws.

Mijn moeder heeft ons vandaag overstelpt met kadootjes, die ze opgespaard had, het ene nog leuker dan het andere. Maar het grootste kado heb ik vanmiddag telefonisch vernomen.

Ik denk nog effe typen voor ik slapen ga! Op naar de 20 weken echo

kus kus

talke

JOEOPIEIEIEIEEIEIIEIEI!!!!!!

en nu genieten he! Ik schrijf je later nog even, want ik ben op mijn werk, maar wilde je wel vast feliciteren!!!!!

Super hoor!

Weet je het geslacht nu ook?

gr mama van MD

quote: mama van MD reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-08-2007 10:27:11'));

JOEOPIEIEIEIEEIEIIEIEI!!!!!!

en nu genieten he! Ik schrijf je later nog even, want ik ben op mijn werk, maar wilde je wel vast feliciteren!!!!!

Super hoor!

Weet je het geslacht nu ook?

gr mama van MD

Dag lieve meid!! Daar ben ik weer. ik heb nu even pauze en breid even mijn verhaal uit.

Wat heerlijk zeg dat alles met jullie kind goed gaat! Ik ben zo blij voor je. Nu gaan we lekkeer samen genieten en door naar de eindstreep.
Ben wel reuze benieuwd of je al weet wat het geslacht van de baby nu is.......
Ga je nu ook nog een pretecho laten maken? Wij hebben die dus 18/9 (de dag na de volgende controle op 18/9).

Wat leuk dat je moeder je nu lekkeer verwend!!!! Je verdient het echt!
Misschien dat wij allebei nu toch nog een beetje onbekommerd durven te fantaseren over onze bevallingen.....hih hihihi

Doe je best en nogmaals geniet er lekker van!

dikke knuffel mama van MD

Hallo Mama van MD

Ik wil het je wel vertellen hoor, maar ik weet niet of mijn zus af en toe hier ook meeleest. Ik heb haar verteld (een hele tijd terug dat ik hier op het forum klets). We hebben besloten om het mijn moeder te vertellen, aangezien zij ook de vorige keer zo weten wat het zou worden, Tja en toen hadden we de 20 weken echo en toen ging het mis. Geen leuke ervaring voor haar. Daarom hadden we besloten om het haar te vertellen.

We zijn woensdag naar haar toegereden en hebben dus echt iets specitieks gekocht, dat laten inpakken en toen mocht zij het openmaken. En zo wist ze wat het wordt.

Nu moeten we het geheim houden, dat zal voor mij een moeilijke opgave zijn maar we gaan het proberen.

Wil je het weten? ik kan het je ook even mailen hoor. hihihhihihhihhhi

groetjes
talke

als ik zeker wist dat er niemand meelas die ik ken dan zou ik met een gerust hart mijn mailadres aan je gegeven, maar nu liever maar niet!
Ik ben heel nieuwsgierig, maar kan best wachten tot januari hoor,   dan kan ik jou ons geslacht eerst vertellen.

Ik heb vandaag gekeken voor gordijnen, voor een meisje en jongen dus. En dat is redelijk gelukt. Als ik vooraf alles laat meten, hebben we na de geboorte na ongeveer 3 weken de gordijnen binnen.

Tja dat is de keuze die we hebben gemaakt,stiekem denk ik wel, zou ik het niet toch willen weten, maar ja ,.......

Nou ik ga ff uitrusten nu, drukke dag gehad en net bijna aangevallen door mijn eigen kat! Komt omdat ik dan de jongste kat weg wil jagen en dan word ik door hem aangevallen.
Dat deed hij ook al toen ik zwanger was van de eerste.

gr mama van MD

Hallo Mama van MD,

Het is inderdaad wat moeilijker om je mailadres met pers. gegevens hier neer te zetten. Als ik zeker wist dat mijn zus niet mee zou lezen dan zou ik het wel vertellen. Maar goed. Zo blijft er nog iets te raden. En tja gezondheid gaat gewoon boven alles, dat is toch het belangrijkste

aha dus de gordijnen zijn uitgezocht. Mooi dat je ze na de geboort zo snel hebt. Zou voordelig zijn als je het natuurlijk wist maar ach als dat alles is dat je 3 weken op de gordijnen moet wachten............

We hebben gisteren het kamertje besteld. Het is een andere geworden dan dat ik had gezien. We zijn beiden zeer blij met de keuze. Ook de maxicosi hebben we besteld. Dus eigenlijk is alles geregeld. Het kamertje komt in week 40 dus begin oktober. Dat is echt heel vroeg maar we hebben inderdaad de terugneemgarantie, wat trouwens ook voor de maxicosi geldt. Maar goed ik wil gewoon positief blijven.

Als de 20 weken echo nou eenmaal een feit is dan zal ik toch geruster zijn. Soms voel ik de beeb en dan weer een dagje niet. Ik mag eigenlijk niet klagen wat ik voel de beeb vrij vroeg. Maar als een dagje overgeslagen wordt dan ga ik toch een beetje zorgen maken.

Ik vrees dat dit zal blijven totdat ik de hele dag bont en blauw wordt geslagen, ik geloof dat ik me dan pas goed voel haha.

liefs
talke

leuk he dat kopen van die spullen! Ik weet dat nog van onze eerste, echt heerlijk om er zo mee bezig te zijn.
Tja wij hoeven niet heel veel te kopen. Wij hebben alles nog in huis. We willen één muur ff opnieuw doen en verder is het al wit. En dan met de gorijnen inderdaad.
wij hebben nu nog luxaflex hangen en het is toch winter dus is het vroeg donker......dat maakt het wachten op gordijnen makkelijker.

Wij gaan na onze vakantie alle spullen van zolder halen, zodat ik langzaam kan kijken wat we willen houden.....

Ach en het geslacht, wij hadden het er net nog over of we dat met de pretecho toch willen bekijken, maar ik vind het toch leuker om het na de bevalling te vertellen.....

ach ja......

Wat voor kleuren gaan jullie doen? Wij hebben groene gordijnen voor een jongen met dieren en dan een aqua rolgordijn. voor een meisje bovenaan gestreept (fuchsia met roze en limegroen en dan onderste driekwart wit met poppetjes en bomen er op en dan dat met een limegroen rolgordijn).

Ik kan me voorstellen dat je toch onzeker wordt als je je kindje een dag niet voelt, dat had ik ook, maar het is wel fijn dat je het al voelt!
Nu voel ik het natuurlijk elke dag en ook meerdere keren per dag.

Gisteren moest ik snel met mijn ma naar het ziekenhuis......en toen ging de adrenaline ook door mijn placenta volgens mij want het kindje was toch druk.
Gelukkig liep alles goed af en had ik alleen in de avond ene knalharde buik!

Maar goed......ik ga nu lekker slapen, morgen de oudste naar school brengen.....en de rest van de dag ben ik lekker ff vrij (voorlopertje op onze vakantie....).

Truste!

gr mama van MD

Terug
Bovenaan