talke

A

Anoniem

Guest
hoi talke.
alles goed met je?
hoe was het gegaan vandaag bij de gynecoloog was alles goed met de kleine?
en heb je een beetje kunnen genieten van de echo is de kleine al goed gegroeid hoe groot is hij of zij nu?
ik hoor van je liefs cindy.

Dag Cindy,

Ik voeg mijzelf ook even toe, dan hoef ik geen aparte topic aan te maken.

Talke hoe is het meid???? Gaat het goed.....ik heb aan je gedacht en geduimd vandaag!

gr mama van MD

Ps die strontverkouden is en hoesterig, volgens mij maakt mijn kind salto's sinds de afgelopen dagen.

Hallo,

Jaaaaaaaaaaaa het was weer goed vandaag! Jeetje ik was vanaf gisteren toch zeer zenuwachtig. Bommelke (zo noemen we de beeb) is goed gegroeid. is nu 7 cm en dat komt overeen met de duur van de zwangerschap. Ze heeft ook naar het hoofdje gekeken (krijg nu geen nekplooimeting) zag er ook goed uit.

Het hartje klopte goed, en heel belangrijk.... ze kon zien dat het maagje op de goed plek zat, bij de vorige zwangerschap was dat niet en dat was dat met 20 weken de aanleiding om verder te kijken. Dus dat was fijn dat ze dat nu kon zien. Verder was Bommelke heel beweeglijk, de placenta ligt lekker aan de achterzijde dus ik hoop dat ik het leven nu in een vroeg stadium voel, de vorige keer lag de plancenta voor.

Ik had wel een hogere bloeddruk, niet verontrustend maar moest wel  rustig aan doen. Ik heb me afgelopen tijd ook weer veel zorgen gemaakt. Maar goed nu ben ik weer wat geruster.

Hoe is het met jouw bloeddruk Cindy? Zal ik wat van mijn hoge aan jou geven? haha.

Bij mijn eerste zwangerschap was ik in dec ook verkouden. Ik dacht ook werkelijk dat het kindje alleen maar salto's kon maken. Het schijnt dat ze nergens last van hebben. Dus mama MD alleen jij hebt het ongemak! Ik hoop dat het snel over is.

liefs
talke

Dag lieve Talke,

Wat heerlijki dat het goed gaat met je! Zie je wel, het komt allemaal goed met ons.
Wat een wondertje weer he!

Nou mijn verkoudheid gaat beter, het komt al een beetje los en ik voel me al iets beter!

Nu morgen nog een goeie echo......ik laat het je weten. Enerzijds maak ik me zorgen, aan de andere kant is mijn buik zo veranderd de laatste weken dat het wel gegroeid moet zijn en dus goed moet zijn gegaan.
We zullen zien!

Fijne avond en groetjes mama vna MD

Terug
Bovenaan