Hallo,
Jaaaaaaaaaaaa het was weer goed vandaag! Jeetje ik was vanaf gisteren toch zeer zenuwachtig. Bommelke (zo noemen we de beeb) is goed gegroeid. is nu 7 cm en dat komt overeen met de duur van de zwangerschap. Ze heeft ook naar het hoofdje gekeken (krijg nu geen nekplooimeting) zag er ook goed uit.
Het hartje klopte goed, en heel belangrijk.... ze kon zien dat het maagje op de goed plek zat, bij de vorige zwangerschap was dat niet en dat was dat met 20 weken de aanleiding om verder te kijken. Dus dat was fijn dat ze dat nu kon zien. Verder was Bommelke heel beweeglijk, de placenta ligt lekker aan de achterzijde dus ik hoop dat ik het leven nu in een vroeg stadium voel, de vorige keer lag de plancenta voor.
Ik had wel een hogere bloeddruk, niet verontrustend maar moest wel rustig aan doen. Ik heb me afgelopen tijd ook weer veel zorgen gemaakt. Maar goed nu ben ik weer wat geruster.
Hoe is het met jouw bloeddruk Cindy? Zal ik wat van mijn hoge aan jou geven? haha.
Bij mijn eerste zwangerschap was ik in dec ook verkouden. Ik dacht ook werkelijk dat het kindje alleen maar salto's kon maken. Het schijnt dat ze nergens last van hebben. Dus mama MD alleen jij hebt het ongemak! Ik hoop dat het snel over is.
liefs
talke