@ Tamamaatje en Lynn

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Hoest? Tamamaatje, heb jij nu wel een goede donkere test? Kan bijna niet missen!

Lynn, hoe is het nu met jou? Vandaag wel de goede dag voor een berichtje, haha! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, meid.
Wachten is vervelend, maar onzekerheid nog veel vervelender! Hopelijk verdwijnt de onzekerhaied door een positest, maar ik kan me voorstellen dat je ook een ongi nu niet erg vind na zo'n rare cyclus.
Ooohhh... je houdt ons zo in spanning!

Liefs Daisy

Hai lieverd!

Dank je wel voor je berichtje! Ik heb net weer een test gedaan en zoals verwacht: NEGATIEF!!! :-(
Ik ga er maar vanuit dat de rode duivels gaan komen, en ik hoop dan ook gewoon vandaag want dan weet ik iig waar ik aan toe ben....Nu is het wachten op de 10de....Dan weten we weer wat meer!

Liefs Lynn

Hoi Lynn
Balen! Balen Balen!!!
Ik duim voor je!

Daisy hoe is t nu bij jou dan eigenlijk? ( ik ben op mn werk dus kan niet alles uitgebreid lezen, heb thuis ff geen internet)

Wat mij betreft; vanmorgen weer een positieve test, wel sinds gisteren buikkramp en heel klein beetje rose bloedverlies... Dus spannend hoor, nu probeer ik morgen af te wachten, en dan zaterdag voor de zekerheid nog eentje van clearblue!

Liefs Tamaar

Spannend tamamaatje! Ga er maar vanuit dat het raak is hoor!

Wij hoorden gisteren dat we in de volgende rond ( ws 23 november) met IUI mogen starten. Hier ook goed nieuws dus!!

Liefs daisy

Ja dat las ik Daisy, ik ben erg blij voor je. Heb je voortraject niet echt meegekregen, vandaar mn vraag eigenlijk.
Intra-uterine-inseminatie, spannend hoor. Mn collega is nu x29 wkn zwanger na IUI, dat is allemaal erg vlot verlopen. Dat wens ik jou/jullie ook toe!

(oh de teststreep was trouwens nog steeds n stuk lichter dan de controlestreep, maar goed ik ga even uit van wat jullie allemaal zeggen en dat een streep een streep is, dan zal ie vanzelf wel donkerder worden!)

;-)

Terug
Bovenaan