@Tamamaatje

A

Anoniem

Guest
Hey Tamara,

Heb je nog een testje gedaan?? Geen bloedverlies meer gehad?? Spannend!!!

Gr Mascha

Hoi Mascha!

Geen bloedverlies meer gehad gelukkig, wel wat krampjes hier en daar maar volgens mij ben ik ook gefixeerd op mn buik hoor hihi ik voel van alles....

Vandaag geen test gedaan. Heb twee dagen positief getest, nu maar even afwachten. Maar ik weet niet hoe lang ik het kan bedwingen hoor, het blijft toch n onzeker gevoel.

Ik zou er ook zo graag met iemand over willen kletsen, maar ja... dat doe je niet he? Gelukkig kun je hier altijd even je ei kwijt! Ik vind het heel leuk dat de meesten zo met elkaar meeleven...

ik wens jullie allemaal een fijn weekend nog verders... Wij hebben vanavond een familiefeest, ik heb me zogezegd maar opgeofferd als de BOB, ik lust altijd wel graag een wijntje dus ik hoop dat niemand iets opvalt.

Groetjes Tamara

gefeliciteerd!!!
da zeg je toch dat je moet rijden of dat je paracetamol of iets hebt genomen...(mag je ook niet drinken) veel plezier vanavond

Ik mocht de BOB zijn, dus het viel niemand op dat ik niets dronk, alleen mezelf...
Maar dat komt natuurlijk dat je zelf overal op gespitst bent hihi.
Mijn vriend en ik hebben hartelijk gelachen want nu zijn er toch ook gesprekken die opvallen of juist heel dubbelzinnig worden omdat wij iets weten wat de reat nog niet weet!

Terug
Bovenaan