Tamara

Hoi Tamara,

Gefelicitaart met je verjaardag!
Jij hebt vandaag toch ook de TP gehad voor je 3e IVF poging? Ik hoop dat ie goed ging en dat het deze 3e keer RAAK is!! Superspannend hoor.

Ik heb nog een vraag aan jou over IVF.
Hoe is jou dat af gegaan mbt je werk?
Nam het veel tijd in beslag dat je daarvoor naar het zh moest en hoe vond jij de druk van IVF ten opzichte van je werk? Viel het te combineren of heb je er wel 'ns vrij voor genomen?

Ik sta nog aan het begin, heb op 24/8 mijn intake!

Fijne verjaardag nog,
groetjes, Suus

Hoi Suus,

Bedankt voor de felicitatie,
Ze hebben gisteren een embryo teruggeplaatst waarvan de cellen niet eens meer te tellen waren....zou dat een goed teken zijn?........

Met mijn werk heb ik niet super veel problemen ondervonden maar toch wel een paar....Ik werk als verzorgende in de thuiszorg en begon soms wat later met werken wat geen probleem was,ik kreeg pas problemen rond de punctie,als ik er erg buikpijn van heb ga ik niet werken en dan gaan mijn collega's allemaal zeuren niet begrijpend wat zo'n punctie inhoud geloof ik,ik heb dinsdag de punctie gehad en kon woensdag en donderdag echt niet werken omdat ik bijna niet kon lopen van de pijn...nou je had ze moeten horen dat ik 'weer'ziek was....Ik vond het dan ook erg moeilijk om me weer ziek te melden en bang voor commentaar...Mijn collega zei zelfs:Kon je niet wachten met deze poging to na de vakantie..nou ik voelde dat mijn bloed ging koken en begon te huilen...toen begon ze gelijk terug te krabbelen dat ze dat niet bedoelde..nou aan me neus!ze bedoelde het echt wel zo!!!!!Maar ik heb inderdaad heel wat vrije dagen opgenomen,maar ook al geeft het zoveel problemen soms ik vind mijn prive belangrijker dan mijn werk!!!!!!

Heel veel succes met je intake en stel je re niet te veel van voor want je krijgt ook nog een 2e gesprek!!!Ik had bij de intake zoiets van is dit alles????Maar bij een 2e gesprek kkom je veel meer te weten.....

Liefs Tamara

Terug
Bovenaan