bedankt voor je berichtje
ik heb een gevoel of ik elk momment kan gaan vloeien het is echt een ongi gevoel vreselijk.
mn borsten doen zo vreselijk pijn niet normaal meer.
ja dit is mn 1ste icsi en hopelijk de laatste want het deed vreselijk pijn
zou jij mij wat meer kunnen vertellen over icsi ik zit met een vraag er staat in de brief die ik meekreeg komt ie
indien u niet bent gaan menstrueren laat u 15 dagen na de punctie 21-08-04
een zwangerschaps test doen ?
maar mn eigen ongi komt pas op 23a24 aug
hoe gaat het dan ik weet dat die hormonen alles bij mij stop hebben gezet nu mij vraag moet ik in die 15 dagen dan gaan vloeien is dat de bedoeling?
want daar snap ik niets van in die 15 dagen moet ik dus gaan vloeien en dan is het mis (is dat zo)
alvast bedankt voor je reactie
ps hoe is het met jou verlopen?
lill mag ik ook in je lijstje
hier mn gegevens
hartje 33 bezig sinds jan 1999
nu behandeld met icsi en moet 21 aug (als ik niet ben gaan vloeien)een zwangershap test doen
lill jij heel veel succes met je kijkoperatie ik duim voor je.
voor alle meiden hier heel veel succes met waar je ook mee bezig bent we geven de moet niet op en hoop dat dit jaar voor ons een gouden jaar word
gr hartje
ik heb een gevoel of ik elk momment kan gaan vloeien het is echt een ongi gevoel vreselijk.
mn borsten doen zo vreselijk pijn niet normaal meer.
ja dit is mn 1ste icsi en hopelijk de laatste want het deed vreselijk pijn
zou jij mij wat meer kunnen vertellen over icsi ik zit met een vraag er staat in de brief die ik meekreeg komt ie
indien u niet bent gaan menstrueren laat u 15 dagen na de punctie 21-08-04
een zwangerschaps test doen ?
maar mn eigen ongi komt pas op 23a24 aug
hoe gaat het dan ik weet dat die hormonen alles bij mij stop hebben gezet nu mij vraag moet ik in die 15 dagen dan gaan vloeien is dat de bedoeling?
want daar snap ik niets van in die 15 dagen moet ik dus gaan vloeien en dan is het mis (is dat zo)
alvast bedankt voor je reactie
ps hoe is het met jou verlopen?
lill mag ik ook in je lijstje
hier mn gegevens
hartje 33 bezig sinds jan 1999
nu behandeld met icsi en moet 21 aug (als ik niet ben gaan vloeien)een zwangershap test doen
lill jij heel veel succes met je kijkoperatie ik duim voor je.
voor alle meiden hier heel veel succes met waar je ook mee bezig bent we geven de moet niet op en hoop dat dit jaar voor ons een gouden jaar word
gr hartje