@Tamara

Hoe is het met je? Ik heb je verhaal gevolgd van de q koorts, maar kon weer eens niet een berichtje plaatsten.

Ik vroeg me af hoe het nu met je is. Ben je nog erg benauwd?

Hi Moon,

Gister al geprobeerd te reageren, maar lukte niet... Op hoop van zegen vandaag maar.

Ik ben even niet zo actief, omdat ik er geen puf voor heb. Met tijden ben ik nog wel benauwd, maar de antibiotica slaat gelukkig goed aan. Wel zit ik er emotioneel helemaal door heen. Dit is niet wat ik verwachtte van het einde van een zwangerschap. Woensdag moet ik terug naar de gyn, ben dan 40 weken en ga vragen of ze me willen en kunnen gaan inleiden. Elke dag vind ik weer een verloren dag. Als ik bevallen ben, dan kan ik weer andere medicatie gaan slikken en ben ik sneller van mijn hoest af! Nu kan ik niet eens een verhaaltje voorlezen voor mijn zoon, zonder flink te hoesten, laat staan dat ik met hem kan stoeien en zo. Ook naar mijn man toe voel ik me machteloos omdat ik alles aan hem moet overlaten.

Wel lief dat je aan me denkt!

Gr. Tamara.

Ok heb gister al een heel verhaal getypt en natuurlijk weer niet geplaatst. Grrrrrrrr.
Hopelijk beval je binnen nu en een paar dagen, en anders dat de gyn je gaat helpen. Dit is ook niks zo.

Terug
Bovenaan