tamara8

A

Anoniem

Guest
Hoi Tamara!

Balen zeg, toch weer ongi! Bij mij nog steeds geen (rood) nieuws. Maar ik heb wel het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Met testen wacht ik dus nog even (als dat me lukt), want anders is het misschien weer zonde van het geld... maar ja, wie weet.

Ik hoop in ieder geval voor jouw dat je op vaderdag een extra leuk "cadeautje" hebt voor je man. Succes hoor!

Liefs Bloempje

Hoi, hier ben ik weer...

Heb daarnet even een soort van 'tampon-test' gedaan (sorry voor de onsmakelijkheid) en daarop was al een pietsie bloed de ontdekken. Waarschijnlijk wordt ik vanavond of morgenochtend dan toch nog ongi....

Ik denk dat ik dan maar eens aan temperaturen ga beginnen. Ik heb namelijk weleens gehoord dat als je naar de huisarts stapt om te vertellen dat het niet echt lukken wil, je eerst naar huis wordt gestuurd om maar een paar maanden te gaan temperaturen. Als de ongi  inderdaad doorzet, gaan we ronde 7 in. We zijn dus nog niet heeeeel lang 'bezig', maar toch. Ik heb mezelf voorgenomen om toch maar naar de huisarts te stappen als het binnen een jaar niet 'gelukt' is om zwanger te raken.

Maar goed, zover is het nog niet we gaan dus weer vol goede moed verder!!

Groetjes!

Hoi hoi

Ben nog even snel naar babybrabbel.nl gegaan....   als de ongi doorzet is mijn volgende NOD waarschijnlijk 20 juni.

Een dag na de jouwe als ik het goed heb. Wie weet wordt het voor ons wel een heel vruchtbare maand.

Oh ja, als ik vragen mag... hoe lang probeer je nu al zwanger te raken van je 3e kindje?

Groetjes!!

hi bloempje,

wij gaan nu ronde 4 in, dus hebben wij nog helemaal geen klagen,   wel is het zo , dat ik met mijn eerste 2 zwangerschappen heel erg   ziek was, hyperemesis gravidarum.
ik heb bij de oudste over de hele 9 maand ongeveer 15 keer in het ziekenhuis gelegen.
bij de tweede de eerste 4 maand ziekenhuis in en ziekenhuis uit. ik kan dan nog niet de trap opkomen en douchen kan ik ook niet.
Waarom dan toch nog een derde????
mijn eerste man en vader van de twee, is verongelukt twee week voor de bevalling van de tweede. ik ben nu weer gelukkig getrouwt, en wij willen heel graag samen een kindje, waarschijnlijk moet ik dan de eerste 2 a 3 maand van de zwangerschap prednison slikken.
hebben jullie al kinderen???? (misschien heb ik dat over het hoofd gelezen?)
groet

Ha Tamara

Tjee zeg, je hebt ook al heel wat meegemaakt zeg! Fijn dat je weer gelukkig getrouwd bent...

Wij zijn nu ruim 2 jaar getrouwd en hebben (helaas) nog geen kinderen. Zo'n ukkepuk is hier meer dan welkom. We hopen dan ook van harte dat we samen kinderen kunnen krijgen en dat we er niet zo heel lang op hoeven te wachten natuurlijk!

Je hebt wel last van vervelende toestanden gehad zeg, bij je eerste 2 zwangerschappen. Ik hoop voor jou dat als er een 3e komt, je er niet zoveel vervelende dingen bij krijgt!

Liefs van Bloempje

Terug
Bovenaan