@tamdun

Hoi Tamdun,

Ik zat nog even na te denken over jouw berichtje over de Primolut. Heeft dit bij jou toen de miskraam veroorzaakt? En had jij een bloedtest gehad om te kijken of je zwanger was, of alleen thuistesten?

Heb gisteren wel de pillen opgehaald bij de apotheek, maar het voelt zo onnatuurlijk om eraan te beginnen. Zou het kwaad kunnen om te wachten of mijn lichaam zelf weer op gang komt. Dat lijkt mij beter eigenlijk.

Hoe is het nu met jou? Ik zie je niet vaak meer op het forum.

Groetjes Noor

Hoi Alabama ,

Ja ik weet dat ik niet meer vaak hier ben
Ik moet nu erg veel werken ivm kerst en aals ik thuis ben wil mijn dochter de aandacht...

Wat betreft de miskraam en Primolut....
Mijn gyn destijds zei dat er geen verband was, maar ik twijfel nog steeds. Er staat uiteindelijk ook niet voor niets in de bijsluiter dat je niet mag gaan slikken als je een vermoeden hebt van een zwangerschap.

Ik moest ook even die drempel over om te gaan beginnen. Maar ik wist dat als ik dat niet zou doen dat mijn lichaam ook niet vanuit zijn eigen zou gaan reageren, dus dat maakte de stap minder groot uiteindelijk. Ik ben per toeval erachter gekomen dat ik zwanger was ( naderhand dus miskraam) Ik had primolut geslikt maar daar reageerde ik niet op. Ik dus naar de gyn om te bekijken wat ik moest doen. Hij vroeg toen of ik misschien zwanger was maar dat ontkende ik omdat ik van hem met de primolut moest beginnen
Ik moest toen een urine en bloedtest laten doen en daaruit bleek dat ik zwanger was. Uiteindelijk werd dat dus een miskraam.

Toen ik daarna weer zwanger bleek (na een thuistest) geloofde ik het niet en heb ik gyn gebeld. Kon komen voor een urine en bloedtest-> posi dus.

Wat betreft het starten... overleg met de gyn. Bespreek met hem/haar wat je dwarszit en wat je wilt. Ik denk dat hij/zij jou daarin het beste kan bijstaan. Je zou een bloedtest aan kunnen vragen om het een en ander uit te kunnen sluiten

Ik beloof dat ik gauw weer een bericht post
Fijne dagen en een vruchtbaar 2011 gewenst !

Groetjes, Tammie

Terug
Bovenaan