@ Tamjo en Cass85

Hey, haha nee geen last van dikke voeten! Eigenlijk voel ik me sinds dit weer veel beter!! Wel last van een beginnende dikke buik ;-) naja geen echt last natuurlijk hè! Ben blij dat ik eindelijk ga groeien! Al ik dan afvraag goh zullen mensen nu denken bah kleed je ff anders met je dikke buik of goh wat leuk die is zwanger haha! Mijn mijn eerste zwangerschap helemaal niet gedacht Hihi! Maar geniet lekker van de mini schopjes in mijn buik! Bij jou alles goed supertje? Schiet nu op hè!!

Hey supertje.

Je zult mijn berichtje vast niet meer lezen maar ik schrijf toch even. We zijn namelijk op vakantie geweest. En dan gebeurt er op het forum heel veel...

Hier gaat alles goed. Na 20 weken niet meer misselijk. Gelukkig nog geen dikke voeten, dat had ik bij evy wel al. Buikje begint nu echt te groeien. De kleine is héél erg bewegelijke. poeh poeh.
Ben nu bijna weer 25 weken, dus het begint op te schieten.
@tamjo. Hoe ver ben jij nu?

Hoi, dat gaat alweer hard zeg 25 wk! Ik ben nu aankomende zondag 19 wk! Woe de 20 wk echo!! Spannend! Weet jij al wat jullie krijgen of wil je dat niet weten?

Goh dat gaat idd hard. Ik wist niet dat je al zover was. Ik was heel nieuwsgierig dus dit keer weten we het wel, het wordt (weer) een meisje!
En willen jullie het weten? Ben heel benieuwd!

Terug
Bovenaan