@ tamjo @ Stess

hmimes

New member
hoe is tie met jullie meiden ?

Tamjo is je meid nog aan het spoken snachts ?
Hoe is het met het geven van groente hapje ?

Stess hoe is het met jouw meisje ?
Lang niets van je gelezen .
 
Hoi.

Ja ti's een klein boefje, hebben aantal dingen geprobeerd, geen late fles meer en gewoon laten kon voor een fles maar ja vinden we eigenlijk niet echt goeie optie. Nu geven we wel weer late fles en vanochtend was het half zes dus zit vooruitgang in. Moet morgen naar het CB en ga het eens ff bespreken. Ze kan namelijk makkelijk lang achter elkaar doorslapen. Als ze de fles om zeven uur half acht kreeg tukte ze zo door tot half vier. Maar waarom toch niet van elf tot zeven!!!!

Groente vind ze heerlijk gaat zo een heel potje in.

Schema is nu ongeveer 5.30 fles. 10.30-11.00 fles 14.30-15.00 fles 17.30 groente en dan 19.00-19.30 klein flesje +/- 60 cc en dan om 23.00 papfles. Zo is die vandaag. We zullen het zien wat t morgen is.

Gaat met jullie ook goed?
 
hier ook een kleine boef vancht elke ur wakker vanaf 00:00 weet echt niet wat het is . Niet huilen of zo .Hij ligt nog bij mij op kamer dus wordt ik onrustig van. Heb gemerkt dat zoda hij waker is w naar hem toeschieten met de speen gek he .Soms vraagt hij erom en soms niet .

Ik heb nu 6-6:30 fles - 08:30fruit of kwark ,
11:30 fles groent rond 14:30 16:30 fles , en dan weer om 20:00 - 20:30 is meestal al om 19:15 in bed . Kijgt pap 6 maanden granen in fles om door te slapen . Eergisermar 2x wakker geworden dat is echt een verschil . Zo blijf ik maar zoeken en het CB daar heb ik het niet zo mee. Kijken niet verder dan hun neus nog geen goeie tips ofzo gehad .
 
Terug
Bovenaan