@ tamjo

hoe heb jij dit gedaan naar 4 flessen of gaf kyan het zelf aan?
hier is het nu 6.30 - 10.30 - 14.30 - 18.30 - 22.30.
dus dan komt het op 6.30 - 11.30 - 16.30 - 21.30.
Ik lees het wel en anders ga ik het misschien maar gewoon eens proberen.
Wilde sowieso wel al voorzichtig aan beginnen met fruit/groente.

bedankt he liefs louise

Wij moesten Kyan altijd wakker maken voor zijn fles van elf uur en verder sliep hij gewoon door. Dus wij dachten laten we gewoon eens proberen om die fles eraf te halen en in de laatste fles van half acht dus daar wat rijstebloem in te doen, en ja het werkt meneertje tukt heerlijk door.

Voor de rest drinkt hij met gemak om de 4,5 soms wel vijf uur. Maar zijn laatste fles geven we gewoon om half acht ongeacht of hij nou om half vier of vier uur heeft gehad. En ik moet zeggen hij doet het super.

Binnenkort ook maar met wat hapjes beginnen.

Ik zou het gewoon eens proberen als ik jou was.

Liefs Tamara

P.s als je nog meer wil weten dan gil je maar ;-)

dank je wel wat jij schrijft zo gaat het hier ook dus idd wel een idee want er zit hier ook met gemak 4,5 uur tussen als ik hem laat slapen dus op hem af ga.
Als ie weer om 4 of half 5 in de ochtend komt weet ik genoeg dan is ie er nog niet aan toe.
Ons moeder zei wel dat ze dacht dat tie dan vocht te kort zou krijgen......lijkt me niet hoor.
Daarbij moet ik over 2 weken op het cb zijn en weet bijna zeker dat ze daar dan zeggen dat tie naar 4 flessen "moet"..........

Bedankt he we zullen eens kijken wat het doet terug gedraait is het zo

liefs louise

Ze zeiden hier ook wel dat er maar max tien uur tussen mag zitten maar t komt echt niet zo nauw hoor. En ik heb echt zoiets van ga hem dan niet om half zes wakker maken ben gekke henkie niet haha. En daarbij je ziet t vanzelf wel als je kindje tekort heeft.

Succes, ben beniewd.

Liefs tamara

Terug
Bovenaan