Eh, ja, niet zo geweldig met mij. Ik ben vandaag maar niet gaan werken. Ik wacht even af hoe het morgen aan de CTG gaat. Gisteravond kreeg ik opeens een heel beangstigend gevoel. Naast alle zorgen (komt ons huis wel op tijd af, stel je voor dat ons meisje te vroeg komt en het is niet af, aan wie moeten we allemaal een adreswijziging sturen, gaat het fincancieel lukken, krijg ik wel alles op tijd gewassen wat ik pas wil doen als we zijn verhuisd, bla bla bla...) nu ook nog de angst dat het helemaal mis gaat door de bloeddruk. Onze dame maakt het goed bleek op een vliegensvlugge echo (waar ik niet eens mee mocht kijken) maar door mijn bloeddruk kunnen er problemen optreden. Na het avondeten begon ik opeens een beetje hyper te worden van alle bovenstaande dingen, gevoel alsof ik teveel zout in me had (we hadden friet gehaald, niet zo'n goed idee...) en ik begon zo zenuwachtig en rusteloos te worden.
Het komt zo dichtbij nu. En we hebben een huis gekocht waar we pas 29 maart de sleutel van krijgen en daar moet dan nog het nodige worden gedaan. En 21 april wordt ons meissie verwacht, dus een k#t timing waar ik helemaal zenuwachtig van wordt!!! Pffff..... ik moet echt rustig aan doen...