Tammygirllllllllllllll

A

Anoniem

Guest
hee meissie,

was gister idd al mijn ventje ophalen....wat wilde je me vragen dan????
ben er vandaag af en toe ff om te kijken, vanaaf vanaf 7 uur benk er nie meer....krijgen bezoek...

liefs sweety

Hey Sweetyyyyyy!

Ja ik heb een vraagje voor je... weet jij wanneer je je eisprong had de ronde(s) dat je zwanger werd?? Aangezien jij nl. al twee dagen voor je nod posi testte, vroeg ik me dat af. Want als je latere eisprong hebt, zal die vlieger waarschijnlijk niet opgaan. Ik had  15 dagen na mijn ongi (1e dag dan)  mijn eisprong en heb as woensdag eigenlijk mijn nod. Maar omdat ik deze maand mijn ei 2 dagen eerder had dan vorige maand (misschien door de tarwekiemolie??) hoop ik dat mijn nod ook vervroegd is. Nu wil ik dus (als ik niet ongi word) een dag voor mijn oorspronkelijke nod testen, dus dat is dan 13 dagen na mijn ei. Ik hoop dat je het nog snapt!!

Alvast bedankt voor je reactie!!

Liefs,

Tammy

hahahahhahahahha tja....

ja hoor weet nog precies mijn eitjes hihihi hield alles heel goed bij in mijn eigen schemaatje...komt tie:
maand april: 25 dagen, eitje dag 12 dus dag 26 ongi\
maand mei: 26 dagen, eitje dag 13 dus dag 27 ongi
maand juni zwanger, MK op dag 32, eitje op dag 14...
maand juli zwanger!!! eitje op dag 18 pas door ovu test, dus zou dan pas dag 32 ongi geworden zijn.

en ik kon idd al 2 dagen voor NOD posi testen maar dat komt ook omdat ik heel veel HCG heb, meoders voor moeders is erg blij met mij hahahahaha. Dus pin je er niet op vast meissie, ik ben echt een uitzondering met mijn hoge HCG....maar dat weet je denk ik wel.
veel succes hoor en hopelijk ben je gewoon lekker zwanger he!!! bij vragen hoor ik het nog hahahahah

liefs van ons!!!!

Thanx Sweety!

Maarre... de laatste keer... heb je toen op dag 30 posi getest?? Dus 12 dagen na je ei?? Da's best vroeg dan...

uhmmmmmmmmm ik heb een klein foutje gemaakt zie ik hihiihih
maand juli had ik op dag 16 mijn eitje ipv dag 18......en kon dus na 14 dagen op dag 30 positief testen...das idd erg vroeg maar ja ik 'voelde' al aan mijn lichaam dat ik weer zwanger was....dus tja...en echt geen onduidelijk vaag lijntje hoor, maar een echte duidelijke streep.

succes hoor!!

knufffffffffffff

Hallo Tammy

Ik heb precies hetzelfde als jij.Een normale cyclus.Mijn NOD is woensdag de 13e.
Soms heb ik de ei ook wat eerder dan de andere keren en mijn cyclus is 27-28 dagen.
Heb tarwekiem olie ook wel eens geprobeerd,maar tot nu toe zonder resultaat.We wachten af wat de tijd nu weer zou brengen.
Nog 2-3 dagen en dan weten we het weer.
Ik zit nu in ronde 6 na mijn MK van maart.Was de 1e x met 12 maanden voor de eerste x zwanger en hoop dat het dit keer niet weer zolang gaat duren.En als dat toch wel zo is,dat het dan maar wel goed gaat.

Veel Succes!!!!

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan