Tampon gebruiken?

Wanneer ben je bevallen?

Volgens mij mag het gewoon. Tijdens de zwangerschapsgym
werd die vraag ook gesteld maar dan over het laatste bloeden nog van de bevalling: of je dan een (kleine) tampon mag inbrengen.
Dat mocht, werd er verteld, je voelt zelf het beste of het pijnlijk is bij het inbrengen of dat het geen probleem is..

Ik ben 26 mei bevallen. En dit is geen vloeien, maar mijn eerste ongesteldheid. Ik ga het maar gewoon doen, want ik wordt gek van dat doorlekken.

groetjes Mariska

hoi mariska!

gewoon doen hoor! mag gewoon!
weet jij tovallig wanneer het normaal is om weer voor teerst ongesteld te worden na de bevalling?
ik ben 13 mei bevallen en nu nog steeds niet ongesteld.

groetjes marjolein

We lopen lekker gelijk op Mariska . Ben 25 mei bevallen en vanochtend voor het eerst weer ongesteld geworden. Vroeg me inderdaad ook af of ik een tampon kon gebruiken.

Ik gebruik nu lekker een tampon. Voel me meteen frisser. Ik was
trouwens niet bang voor hoe het voelde want we hadden al weer seks
gehad  .

Ging gelukkig goed, vond het wel eng.

Ik ben afgelopen dinsdag voor het eerst ongesteld geworden. Dat is 6 weken en 3 dagen na de bevalling en 3 weken en 4 dagen nadat ik voor het laatst BV heb gegeven. Dus eigenlijk vrij snel jammergenoeg.

Nog een vraagje: wanneer kan ik de pil slikken? had ik zeker de eerste dag van de menstruatie moeten doen.... Ik ben namelijk mijn bijsluiter kwijt van alle twee de doosjes pillen die ik nog heb.

groetjes Mariska

Hoi,

Met de pil kon je drie weken na je bevalling gewoon blind beginnen , maar daar ben je al ver overheen dus gewoon de eerste dag van je menstruatie...

groetjes

bij mij is verteld zowel door de verloskundige als door de gen in het ziekenhuis, eerste keer bij ongeteldheid GEEN TAMPON te gebruiken, dit omdat er nog wat restjes bloed zitten van je zwangerschap en bevalling die er uit moeten, zijn soms ook bloedproppen.
daarna kan je het gewoon weer gebruiken

en waarneer weer ongesteld. is bij iedereen wer anders, zelfs als je borstvoeding geeft
bij mijn ene zwangerschap 11 mnd borstvoeding volledig gegeven   maar werd met 7 mnd pas ongesteld.
nu bevallen van nummer 2 is nu 11 weken oud en ben nu al ongesteld geworden en geef nu ook nog 8 bv per dag. dus zegt helemaal niks, alle vrouwen lichamen zijn anders

succes allemaal

Terug
Bovenaan