tampon

Hoi

Als ik ongesteld ben dan is de grootste tampon nog niet groot genoeg.
Ik blijf lekken.
Als ik de tampon er dan uit haal, is deze helemaal niet vol.
Hebben meer vrouwen hier last van?







 
Heel herkenbaar ja. Sinds ik bevallen ben van mijn zoontje moet ik elke keer om de 2 uur mijn supertampon vervangen, terwijl dit hiervoor echt niet nodig was. Ik kwam vroeger altijd 5uur toe met een regular! De laatste keer merkte ik wel dat het wat minder werd, dus ik heb hoop dat het terug wordt zoals voor mijn zwangerschap.
Groetjes,
Marian
 
Hoi,

Hier hetzelfde hoor: zat aan de superplus (ben nu weer zwanger), en die moest ik er ook heel diep (sorry voor details) in stoppen, anders zakte hij er gewoon weer uit, en dan ging hij inderdaad lekken zonder dat hij vol zat.

groetjes,
Michelle.
 
Ik zou al heel blij zijn als ik er uberhaupt een tampon in zou krijgen. Mijn baarmoeder hangt er naar mijn idee voor, zodat ik een tampon er niet goed in krijg. Alleen liggend gaat het nog een beetje, maar dat is natuurlijk niet handig als je op je werk bent of zoiets. Ben inmiddels 7 maanden geleden bevallen, maar heb nog steeds niet het idee dat alles weer helemaal is als voor die tijd.
 
had vroeger mini, maar nu ga ik normaal proberen, hij (de mini) zakte er ook steeds uit. heel irritant, want maandverband vindt ik echt smerig, dus hoop wel dat het goed komt. Het is nou 4 maanden geleden dat ik bevallen ben.
 
Even antwoord aan de anoniem van 10.41u: mijn zoontje is bijna 7 maanden en de laatste keer LEEK het iets minder te zijn, maar ik waccht af tot mijn volgende menstruatie voor ik het echt durf geloven...
 
Terug
Bovenaan