Tampons en in bad?

Hallo
HOe is het met iedereen,
al een beetje aan de kleintjes gewend ?
Ik heb 2 vraagjes

Waneer mag je weer tampons gaan gebruiken (vind maandverband vreselijk zitten en niet echt hygie)
Ben 26 jan bevallen  nu heb ik een paar dagen tot een week eerder geel vocht gevloeid met een beetje bloed toen een paar dagen 2 a 3 niet en nu vloei ik weer denk dat dit een menstruatie is beetje kramp onderin me buik kleur van het bloed normaal en voel me gewoon ongesteld(al weet ik na die 9 maanden haast niet meer hoe dat was..

En..
Waneer mag je weer in bad.
Moet je daar de vk of gyn voor bellen in verband of alles al dicht is, dat was gemiddelt tog na 17 dagen al?
Kan niet wachten op een bad wij hebben hier een reusachtig bad "LOL"

Ýlvst bedankt groetjes Sylvia

Supergoeie vraag, want ik wil graag weer naar het zwembad, maar vraag me ook af wanneer dat weer mag. En wanneer mag je weer vrijen? Ik wilde al na een week, maar ja...  

hoi,
hier is het werkelijke leven weer begonnen.mijn man is na 3 weken vakantie sinds de bevalling weer aan het werk.en hij is de hele week van huis voor zn werk,dus ik zie er de lol heel even niet van in hier.maar ik ga er het beste van maken.dalijk even een dutje en dan naar de winkel met de kleine.en verder lekker tutten,badderen,zalven(op elk plekje wat ik vind bij m smeer ik zwitsal zachte creme)flesjes koken,wasjes draaien.een beetje mn eigen dagritme ontwikkelen,waar ik mn hele zwangerschap over gefantaseerd heb.
antwoord op je vragen:tampons mag weer vanaf je 2e menstruatie.en in bad en zwemmen weer na 6 weken.na ongeveer 17 dagen is de boel ws wel weer dicht,maar omdat je nog wat na kunt vloeien en voor de zekerheid moet je wel die 6 weken aanhouden.las je op nacontrole goedgekeurd bent zeg maar.wel jammer.wat dat betreft gaat de tijd me niet snel genoeg.wij gingen elke zondagochtend lekker baantjes trekken.mn man om af te vallen en ik om in conditie te blijven en straks om in conditie te komen en vooral ook af te vallen.ik kan niet wachten tot ik weer mag!
groetjes kari

quote: mama van marielle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2007 12:30:55'));

Supergoeie vraag, want ik wil graag weer naar het zwembad, maar vraag me ook af wanneer dat weer mag. En wanneer mag je weer vrijen? Ik wilde al na een week, maar ja...   je ongeveer 2/3 weken is je baarmoedermond zo goed als gesloten en als je niet meer echt vloeit mag je weer vrijen.je moet het ook binnen 6 weken weer geprobeerd hebben of t gaat.de vk vraagt er ook naar op de nacontrole.
ik had ook al weer vlot zin haha.en ik heb geen hechtingen en mn scheurtjes doen weinig zeer meer,dus toen ik bijna niet meer vloeide en ik voelde dat mn baarmoedermond weer hard en dicht was(ik kan m zelf goed voelen)vond ik valentijnsdag wel een mooie dag.maar owee...het is nog zwaar gekneusd daaronder.voelt echt als spierpijn als hij erin zit zeg maar.ik moest ervan huilen.niet van de pijn maar van de teleurstelling.ik mis het intiem zijn saampjes wel.en dat hebben we zo hard nodig nu die kleine onze tijd en energie zo opslokt.volgende week nog maar eens proberen.

Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die tampons, zwemmen, badderen en seksen mist.... Die enorme luiers in mijn broek! Volgens mij geef ik net zoveel geld uit aan mandverband als aan luiers voor Esther...ik wil een tampon!

En wat ik ook in toenemende mate begin te missen is een glas rode wijn. Nu ik de bv toch al aan het afbouwen ben, wordt het helemaal moeilijk te weerstaan. Nog even doorbijten maar! Overigens verbazingwekkend hoe snel bv terug kan lopen: nog geen week geleden begonnen met afbouwen  en ik heb nu al vrijwel geen melk meer!
En wat ik dan ook ga doen: nieuw ondergoed kopen. De fik in al die tent-onderbroeken en vormeloze voedings- en meegroeibh's. Hoera!

Terug
Bovenaan