Tampons...

Het was me vorige maand ook al opgevallen, en nu dus weer het geval!

Ik gebruikte altijd normale  tampons van OB en moest deze dan om de 3,5 uur wisselen in de eerste dagen. Daarna kon ik er langer mee doen en ging ik vaak over op de mini's.

Nu  kan ik dus om het uur naar de douche om dat rotding te verschonen! En dan nog zit alles er onder! Ik heb me dus vandaag ook al 2x om kunnen  kleden (vrijdag de 13e he). Ook heb ik nu tampons van Kruidvat gekocht, maat extra, maar ook met deze dingen precies hetzelfde. (Volgens mij is Kruitvat groot even groot als OB normaal).

Hebben jullie dit ook en zo ja, hoe lossen jullie het op? Ik zie het niet zo zitten om een grotere maat te gaan proberen en maandverband, das iets waar ik altijd al een hekel aan heb gehad. Is ook niet echt praktisch in een string, haha! Dus het zal het eerste wel worden....

Groetjes,
Natasja

Ben niet geknipt of gescheurt, maar  blijkbaar wel uitgerekt.
Het gaat vast een hele leuke nacht worden zo! Kan ik er vast ook om het uur uit. Morgen misschien maar eens kijken voor mega grote tampons... gaat vast auwwie doen met inbrengen... we zullen zien.

Andere oplossingen zijn natuurlijk nog steeds welkom.

Groetjes,
Natasja

Ik heb geen grotere nodig, maar heb wel ook een probleem met de tampons! Hahaha wat een onderwerpen he !
Ik kan dus geen tampons meer gebruiken omdat het echt pijn doet!! Het inbrengen gaat nog wel, maar eruit halen...auwwwwww!!!!!
En ik HAAT het ook om maandverband te gebruiken, heb ik nog nooit gedaan, maar nu moet ik dus wel..blehhh vind het zo vies! En ik menstrueer ook nog meer als voor de zwangerschap! En heb ook meer buikpijn, rugpijn en ben chagarijniger dan voor de zwangerschap als ik menstrueerde

Klaag klaag klaag hahahaha

Hahahaha, lekker onderwerp. Na mijn bevalling ben ik twee keer ongesteld geweest maar moet zeggen dat het idee om tampons te gaan gebruiken mij erg tegen staat. Heb het dus ook nog niet geprobeert en dat terwijl ik vroeger niet anders gebruikte hoor.
Ook mijn menstruatie is verandert. Heb geen last meer van rug en buikpijn maar vloei wel veel meer dan ervoor.

Groetjes Diana

Hey!

Het menstueren is wel verandert. De eerste 2 x werd ik een klein beetje ongesteld en ook maar 3 dagen. Ook geen buikpijn, rugpijn, pijn in mijn bovenbenen, helemaal niks. Ik dacht toen ook van: beter!
Maar ja, als je dat denkt gaat het mis! Dus nu voor de 4e keer ongesteld en de laatste 2x waren vreselijk. Onwijze buikpijn, rugpijn, pijn in bovenbenen, echt VEEL erger dan voor de zwangerschap. Ik heb zelf in mijn bed gelegen van de  pijn en dat is nooit zo geweest!  En nu zit ik dus met die tampons te klooien. Ik weet ook niet of de ruimte ook echt wel groter is (lekker onderwerp ja) of dat ik doorlek omdat het meer en heftiger is.
Op deze manier verlang ik wel weer terug naar het zwanger zijn. De zwangerschap vond ik vreselijk, maar ongesteld zijn kan ik ook missen als kiespijn.....

Groetjes,
Natasja

oke, dan heb ik misschien wel iets te hard gejuicht. Nou we zien wel.
Gebruik je voor 's nachts ook geen maandverband dan? Dat deed/doe ik altijd want slapen met een tampon in vind ik heel vervelend. Soms heb ik tijdens het vrijen wel het gevoel of het wat krapper is geworden en doet het soms zeer daarom staat het idee om tampons te gebruiken mij zo tegen.

Groetjes Diana    

Hallo
Zelf heb ik geen tampon probleem, maar ik ben uberhaupt nog niet weer ongesteld geweest. Stijn is 25 november geboren en ik had natuurlijk eerst wat nabloedingen en daarna helemaal niets. Inmiddels ben ik ook al weer een tijdje met de borstvoeding gestopt en met  de pil begonnen, maar nog steeds niets. Voor de zekerheid heb ik van de week toch maar even een zwangerschapstest gedaan.... maar ook niets. Is het normaal dat het zolang duurt voor je weer ongi bent.

Carina

Terug
Bovenaan