tampontest, wat is dat??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Vraagje..
Ik heb hier weleens wat gelezen over de "tampontest" zodat je weet of je ongi eraan komt of zoiets??
Vanaf wanneer zou je dat dan kunnen proberen???

Groetjes Janne
+/- 16e NOD.... spannend

Hoi!

Ik doe het zelf (bijna) nooit, maar je kan dus voor je NOD (of wanneer dan ook) een tampon inbrengen en die er later weer uithalen.

Soms is het zo dat er al wat bloed te zien is op de tampon, dan weet je dat je waarschijnlijk ongesteld gaat worden.

Groetjes

Ja,

Aan de ene kant mijn favorite test maar aan de andere kant maakt hij me soms ook gek. (of ik maak mezelf gek). Wanneer ik een tampontest doe kan ik soms al 3 dagen van te voren zien dat het weer niet gelukt is, het zet dan alleen maar niet door waardoor ik hoop blijf houden op een innestelingslboeding terwijl ik stiekem wel weet dat het gewoon weer niet is gelukt...
Vandaag was mijn tampontest nog negatief, zit op dag 29. Probeer het niet meer steeds te doen omdat ik mijzelf er dus gek mee maak. Maar wanneer je erg regelmatig bent zou ik dus eerst een tampontest doen i.p.v. een zwangerscahpstest...

Groetjes Ineke

Hoi,

Misschien een beetje stom, maar ik ga net voor mijn menstruatie wel eens bloeden als we sex hebben. De dag erna ben ik dan ongesteld. Ik denk dat de baarmoeder dan al een beetje open is ofzo. Gisteren durfde ik het niet te doen, omdat ik bang was voor het bloed. Dan zou ik het dus al weten dat ik niet zwanger zou zijn.

D

Terug
Bovenaan