Tampontest?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Even een vraagje. Ik lees regelmatig dat jullie de tampontest doen om te kijken of de rode duivels al in aantocht zijn. Als er nou geen bloed aan de tampon zit, hoe lang wordt je dan nog zeker niet ongi? Ga deze week namelijk op kamp als leidster met een stel kids, en heb dan geen zin om me de hele tijd druk te moeten maken of ik ongi wordt. (Hoop natuurlijk dat ik helemaal niet ongi wordt, maar goed.)

Groetjes Hada

Hoi hoi

Helaas heb ik geen antwoord voor je, ik wil wel graag een vraag toevoegen....
Ik heb namelijk sterk het vermoeden dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn, maar vraag me af of het dan ook kan dat je, tijdens het vrijen, (komt ie hoor, beetje raar) ook eerder voelt dat ie niet zo diep kan??? (zie je, rare vraag)

Liefs wondernetje

Hoi wondernetje,

Ik weet wel dat de orgasmes heftiger kunnen zijn. En daardoor kun je je baarmoeder meer voelen. Dan voelt het allemaal een beetje branderig in je buik. (zo is het bij mij)

Hoi Hada,

Over de tampontest weet ik niet veel, maar ik vermoed dat de "veilige"tijd maar beperkt is. Als het bloed op gang komt is het ook zo beneden. Het lijkt me dus niet echt een betrouwbare graadmeter. Sorry! Maar ik hoop dat je wel een leuke week hebt.
Groetjes, Kat

hoi wondernetje,
de enige verklaring die ik kan bedenken is dat je baarmoeder ruim voor en na je ei lager zit (zie vruchtbaarheid.org) en dat ie daardoor minder diep kan.

Terug
Bovenaan