Tand door de lip

Thygo(02-06-2007) is een erg druk mannetje. Heel erg druk (vind ik dan)
Hij zit harstikke goed maar sinds kort probeert hij vanuit zitstand op zijn buik te gaan liggen. Dit gaat regelmatig mis en valt dan plat op zijn hoofdje.
Thygo heeft nu 8 tanden en denk dat hij ondertussen al zijn tanden al wel een keer door zijn lip heeft gehad. Best wel hardleers dus. Nu probeer ik hem wel elke keer te helpen door zijn beentjes 1 voor 1 onder zijn kontje te halen maar dan word hij driftig.

Hoe kan ik nou voorkomen dat thygo elke dag met een dikke lip(je) loopt??

Groetjes kimm

ik heb geen tips om het te voorkomen, maar ik ken wel een trucje om het bloeden snel te stoppen.
Hou een suikerklontje tegen het wondje.
De "lijm" die de suiker bij elkaar houd stopt het bloeden. En het smaakt ook lekker....

Geleerd op het kdv

quote: mamatorist reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-03-2008 16:31:38'));

Hoi,

een koud washandje werkt heel goed tegen zwelling of een ijsklontje.

Groetjes van Marloes

Was dat maar waar dat een washandje of iets kouds zou helpen, thygo wil helemaal niks, heb van alles al geprobeerd, washandjes, een koude bijtring, waterijsjes maar hij wil helemaal niks.

Vanmorgen viel hij weer, toen heb ik hem een glas koud water gegeven en jah hoor hier had hij wel oog na. Uit een glas drinken is natuurlijk wel spannend. Hopelijk werkt dit een tijdje

Terug
Bovenaan