Tand door de lip...

De eerste tand door de lip is hier een feit...

Gisteren was Sophie aan het kruipen en ik weet niet precies wat ze deed, ik was aan het koken dus stond met mijn rug naar haar toe, maar ineens lag ze op haar gezicht. Heel hard huilen natuurlijk en toen ik haar oppakte zag ik dat haar hele mond onder het bloed zat! Ik kon zo meedoen met huilen!! Doordat het bloed mengde met speeksel, leek het natuurlijk veel meer dan het was. Toen het ophield met bloeden had ze nog een hele dikke lip, maar gelukkig ging ze wel weer lief spelen. Ze heeft niet veel gegeten dus ik denk dat dat nog wel een beetje pijn deed, of ze vond mijn kookunsten gisteravond geen succes haha! Vanochtend was er haast niks meer van te zien.

Natuurlijk volgen er nog veel meer kapotte lippen, blauwe plekken, geschaafde knien etc, ik vond deze eerste echt niet leuk...

zielig is dat he!! hier komen ze vaak op hun neusje terecht.... gelukkig hebben ze de neus van papa.... die is wat breder dan die van mij

samantha heeft al een aantal keer de pech gehad dat ze net haar balans verliest of door brenda een duwtje krijgt waardoor ze met haar oortje op de rand van iets valt.... dat is ook flink krijsen!!! eergister viel ze met dr mondje op de rand van de tafel en ja hoor.... tand door dr tong.... gelukkig niet helemaal door en het was ook geen groot gat ofzo, maar wel de eerste keer vallen met bloed voor haar. maar het was al snel weer goed aangezien papa toen een waterijsje pakte.

zielig he als ze vallen, maar het hoort er helaas bij. we kunnen niet als hondjes achter ze aan lopen..Lois loopt nog niet los, maar wel overal langs en trekt zich overal aan op. van de week bij andere thuis..tegen een glazen tafel net boven der neus oog hoogte...janken en brullen en een blauwe neus...
van de week..kruipen en papa achter der aan...ik ga je pakken....dan is ze zo druk dat ze niet kijkt waar ze kruipt en bonk tegen der bedje..blauwe plek op der voorhoofd..nou gaat lekker deze week..is nu zo goed al weggetrokken...Gelukkig nog geen bloed hier of tanden door der lip..maar ongetwijfeld komt die keer ooit...

succes dames.

xx bambi
mama van Lois
10-07-08

Ook hier een dame die denkt dat ze al heeeeeel veel kan, maar nog eigenlijk veel te klein is. 10 maanden om precies te zijn....
Guusje staat overal tegenaan, trekt zich aan alles en iedereen op en loopt met van alles. Met als gevolg: vingers tussen de lades van de kast, elleboog uit de kom, geregeld een blauwe plek omdat ze heel vaak valt en ze heeft al twee keer een tand door de lip. Dat is opzich knap, aangezien ze toen nog maar 3 tanden had...
We moeten er maar om lachen. We hebben gewoon een onbehouwen kind, die echt een doorzetter is. Al valt ze nog zo vaak, uiteindelijk lukt het wel wat ze wil.  Da's toch een goede eigenschap vind ik!

Terug
Bovenaan