tandarts

A

Anoniem

Guest
ik vroeg me af of je een foto mag laten maken bij de tandarts als je net zwanger bent. Heb of morgen of zaterdag mijn NOD. Ga morgen ochtend voor dat ik naar de tandarts ga wel even testen, maarja die kan dus nog negatief zijn terwijl ik misschien wel zwanger ben. Wat zouden jullie doen?

groetjes diedoes

Hoi Diedoes,

Ik zou het gewoon aangeven bij de tandarts. Als je het risico niet wil lopen dan zou ik de foto niet laten doen.

succes Jet

Hoi Diedoes

Ik was 6 weken zwanger toen ik naar de tandarts moest,
en ik heb toen verteld dat ik net zwanger ben.
Toen zij de tandarts tegen mij ok dat laten we de foto
maar even zitten.
Ik mocht dus geen foto's laten maken.
Ik zou het dus gewoon even zeggen.

Groetjes Ilona

hoi meiden

ik ga het inderdaad maar even zeggen, als morgen ochtend de test positief is is hij de eerste die het weet! Maar dat zou alleen maar leuk is, wat ik lastiger vind is om te zeggen ja maar misschien, helemaal omdat die foto ws nodig is. Maar goed we zien wel ik hoop morgen zwanger en van de kiespijn af te zijn. Dat zou super zijn.

groetjes diedoes

Hoi Diedoes,

Ik heb begrepen dat je best een rontgenfoto van je gebit mag laten maken omdat het ver van je buik vandaan is. En als het nodig is zou ik het zeker wel laten doen. Eventueel kan je je tandarts vragen of hij een loodshort heeft om op je buik te leggen, dit beschermt tegen de straling.
Succes bij de tandarts!

Groetjes, Irene

nou vandaag dus bij de tandarts geweest en geen foto. Als ik niet zeker weet of ik zwanger ben wil hij in ieder geval geen foto maken. Vanochtend negatieve test en misschien vandaag NOD. Afwachten dus weer.

groetjes diedoes

Terug
Bovenaan