Tandarts

Hallo allemaal,

Ik heb hier wel eens wat vragen over de tandarts gelezen, ik ben toevallig vandaag zelf geweest.

Bij mij zijn twee rontgenfoto's gemaakt en ter bescherming van de baby kreeg ik een loodschort om. Je kan dus wel degelijk foto's laten maken met zo'n ding om.

Verder had ik drie gaatjes en volgens de tandarts kan ik dat gewoon laten maken en verdoving is niet slecht voor het kindje.

Helaas heb ik heel erg last van kokhals reflexen, tijdens tandenpoetsen en ook tijdens het maken van de foto's. Dus ik wacht tot september tot na de bevalling.

Ik dacht dat het misschien wel interessant was om jullie dit te vertellen.

groetjes, Jane
 
het ligt een beetje aan je tandarts of die het doet of niet,k zelf heb een tandarts in het ziekenhuis en die doet het dus niet alhoewel het inderdaad evt wel kan doen zij dit niet zodat je er later nooit op terug kunt vallen als er iets mis mocht zijn...daar is ook wat voor te zeggen toch???
 
hoi hoi,

ja de ene tandarts zegt dat het wel kan en de andere weer niet dus ja ik gok het er niet op ik wacht het wel af en als ik een gaatje heb en er geenlast van heb kan het ook wel wachten tot september denk ik dan. maar toch bedankt voor de info
 
Hai

Het kan wel hoor... ik ken het uit mn vorige zwangerschap. Ik had toen ook met tandenpoetsen die neigingen.. Moest niet veel mn tanden poetsen of ik gaf over, terwijl ik verder niet misselijk was. Bij mij was dat een tijdje over en in die tijd heb ik laten vullen, want in je zwangerschap gaan de gaatjes al sneller, dus lang wachten is niet alles.
Maar ja... je moet doen waar je je het beste bij voelt. Verdoving is niet slecht, gaat enkel in je zenuw van je mond, niet door je lichaam. dus kan never kwaad. Succes ermee

gr aaltje
 
Ik ben gisteren naar de tandarts geweest omdat ik een flink gaatje in mijn kies had.
Wachten was geen optie zei de tandarts, dus dan maar boren met verdoving.
Dat had ik nog nooit gehad, dus ik voelde me nogal bangerig.

De tandarts zei dat het geen kwaad kon, en mijn kies is nu gevuld en heb nergens meer last van.
Ik hoop alleen dat de kleine nergens last van krijgt...
 
Terug
Bovenaan