Tandarts

Hey meiden,

vandaag hadden we weer een sprongetje.....het eerste tandartsbezoek van Yoëll....eerst moest mama op de stoel liggen, met Yoëll zittend bij me op de buik en mocht hij met de tandarts samen in mijn mond kijken en samen het spiegeltje vasthouden...en later bij papa...hij vond het superleuk....ff in de stoel die op en neer ging en toen mocht de tandarts bij hem in de mond kijken....nou dat vond ie wel vreemd maar de tandarts kon wel al zien dat zn laatste vier kiezen ook in aantocht waren en dat hij daar toch wel erge last van zou krijgen omdat het tandvlees al heel wat stugger is...en dat vermoeden had ik al....

Ik heb wel foto`s gemaakt natuurlijk maar de batterijen zijn leeg dus kan ze momenteel nog niet uploaden...

Vanaf nu moet ik om het half jaar op controle....geweldig vind ik het dat de tandarts zo goed met kleine kids om gaat zeg...hopelijk word Yoëll er niet bang voor...

Liefs Denise

hoi hoi!

Wat knap van Yoëll dat ie zich zo goed gedragen heeft!
Fabio is de laatste keer ook meegeweest, maar die gaat al huilen als iemand wat maar lijkt op een dokter mamma alleen maar áánraakt!
Bij de huisarts laatst moest mijn bloeddruk gemeten worden: meneer was ontroostbaar!
Ook bij de tandarst was het dus nog geen succes!

Groetjes van Cissy

wij zijn vorige week op controle geweest.
iris ging mee maar ze hoefde niet in de stoel en mocht nergens aan komen hoor.
de tandarts deed alleen effe haar boven lip omhoog. en zeggen dat ik 2 keer per dag moet poetsen wat ik al doe.
toen mochten we weer gaan 2 oktober mogen we weer
groetjes petra

Terug
Bovenaan