Tandarts

Hai,

Zijn er al kinderen naar de tandarts geweest?
Jesse is vorige week geweest, ik moest en ik nam Jesse mee, zodat hij een beetje een idee had, Hij zat samen met mij op de stoel,hij deed zijn mond niet open, hahaha! Volgende keer beter.

Ik kwam er minder van af, 2 kleine gaatjes en mijn verstandkies moet er uit.Pfff Fijn weer.
De tandarts zei ik kan het nu wel doen, maar dat wou ik niet met Jesse er bij,

Feline is nog niet meegeweest naar de tandarts. En eerstvolgende keer moet ik gaatjes boren, dus dan mag ze niet mee.
De keer erop neem ik haar dan wel mee, want tegen die tijd moet ze al echt voor controle denk ik.

groetjes Maris

Lieve is al zeker een keer of vijf meegeweest, maar hoefde toen niet zelf..
Zal ws in november ook wel in de stoel mogen denk ik..Ze roept altijd als we achterover gaan met de stoel; ''Slapen''!!??
En als het even duurt zegt ze steeds'' bijna klaar''

Achja, de andere twee zijn er niet bang voor, hoop dat zij het ook goed doet!
Gr Rina

hoi hoi,
Sarah is nu twee keer mee gegaan, maar vorige keer was ze voor het eerst groot genoeg om in de stoel te mogen zitten bij mij op schoot. Maar in haar mond kijken heeft hij nog niet gedaan...het moet wel leuk blijven nu nog en voor haar tandjes was het nog niet echt nodig. Nu mocht ze alles rustig bekijken, ze vond het omhoog en omlaag gaan van de stoel het leukste haha.

groetjes Tamar

Hoi dames,

Marissa is nog niet geweest, Ze moeten als ze 2 jaar zijn ook zelf voor controle en dat is Marissa nog niet. Nog 2 maanden en dan is ook zij aan de beurt. Moet alleen nog een goede tandarts voor haar zoeken. Wij hadden vroeger echt een verschrikkelijke tandarts en daarom vinden wij het allemaal doodeng om te gaan dus wil voor haar echt een goede lieve man hebben. Papa heeft een tandartsenpraktijk maar meer dan de helft van de tandartsen is Turks. Op zich natuurlijk geen probleem maar ze spreken geen nederlands, alleen Turks. En dat vind ik niet fijn voor haar.

groetjes Linda

Levi is vanaf het begin met de andere 2 kids meegegaan en wilde de laatste keer ook zelluf op de stoel. Jammer dat je geen foto's kan plaatsen want ik heb toen met mijn mobiel snel foto's gemaakt .

groetjes chimene

Terug
Bovenaan