tandarts

Ik moet dit jaar 2 best grote behandelingen ondergaan bij de tandarts.
Hierbij wordt er ook gewerkt met plaatselijke verdovingen.
Ik lees op de ene site dat dit geen kwaad kan en op een andere staat dat het niet verstandig is.

Vanochtend vertelde de tandarts dat ik deze behandelingen mét verdoving wél mag ondergaan. En het lijkt mij dat hij het wel zou moeten weten...

Ik moet deze ondergaan, want er moet dus dringend iets aan mijn gebit gedaan worden, liever gisteren dan vandaag.

Heeft er iemand ervaring hiermee?
Ik verwacht dat er niet veel probleem is, maar zou het ook graag van anderen willen horen :)

Thanks.

mijn verloskundige zei dat een verdoving bij de tandarts niet schadelijk is gewoon naar de tandarts zei ze

en als er een foto gemaakt moet worden liever na week 13

dus gewoon doen wat moet dat moet
ik heb ook een probleem gebit en ik ga ook

groetjes yvet

Ik heb onlangs een grote reparatie aan mijn gebit gehad. Ik moest een brug met 4 kronen. Voordat ik een afspraak heb gemaakt heb ik het met de tandarts overlegd.
Dit was geen enkel probleem, tegenwoordig mag je gewoon verdoofd worden tijdens je zwangerschap.
Vertel wel dat je zwanger bent, en inderdaad met foto`s moet je een schort voor.

Succes bij de tandarts, Risje

Ik weet niet wat de reden van de ingreep is, maar ontstekingen in je kaak kunnen ook problemen voor de zwangerschap met zich mee brengen dus volgens mij kun je je beter laten helpen.

ik ben 10 jaar assistente geweest en kan je vertellen dat het echt geen kwaad kan! dus lekker zonder zorgen naar de tandarts gaan.
wel even melden van te voren, want er zijn nml verschillende soorten verdovingen en niet alle zijn geschikt.

succes!

Hoi,
Die verdoving kan geen kwaad.
Al heeft mijn tandarts het niet gedaan voor mijn gevoel. Hij zei, het kan geen kwaad, maar vaak doe ik het niet voor het gevoel voor de mama in spe.

Bij mij kon het wachten. Maar als het echt moet, het kan geen kwaad.

x

hoi,
ik zit even mee te lezen op deze site.
wij willen nu 3de kindje.
bij de 2de had ik sterk het gevoel dat ik zwanger was en ik moest een kies trekken.
er zat een bacterie in mijn kies.maar omdat net zwanger was mocht ik niet trekken,niet wegens de verdoving maar omdat de kans groot is voor infectie en dat kan wel kwaad de eerste 12 weken.infectie zit in je bloed.kan de groei beinvloeden
dus ik moest het zo lang mogelijk uit zingen met pijn.
met 13 weken hebben ze de kies getrokken,maar ik kon elke dag naar de tandarts om de wond te spoelen want kreeg idd een infectie.die bacterie had al in die tussentijd veel beschadigd.kreeg antibiotica kuur.en elke dag spoelen.
nou er is een gezonde knul uit gekomen.van 7 pond en 54 cm toen.hahah

Terug
Bovenaan