tandarts

hoi iedereen,

ik ben nu 9 weken zwanger. van het weekeind is mijn vulling uit mijn kies gegaan. (zit nu een groot hol gat)
ik heb echt hele panisch bang voor de tandarts.
wat vinden jullie van verdoving en zwanger zijn?
en ik ben zo bang dat de stress die ik heb omdat ik zo bang ben niet goed is voor mijn baby.......

kuss

hey sparkel gem,

toeval? twee weken geleden had ik hetzelfde. ben naar de tandarts geweest en zij vertelde mij dat van een verdoving niet is aangetoond dat het (negatieve) invloed heeft op het kindje. Daarbij komt dat ik ook "bang" ben en dan maakt je lichaam ook extra adrenaline aan, wat ook niet goed is voor je kindje. bij mij was het gat zo groot dat er een kans inzat dat ik ook nog een wortelkanaalbehandeling moest dus heb ik toch maar voor een verdoving gekozen.

ik snap dat je dit lastig vindt. de keuze voor wel of niet verdoven zul je toch zelf moeten maken. ik wens je veel sterkte.

liefs,
Moon

hoi
ik heb bij me vorige zwangerschap.flink moeten uitzingen.bleek dat ik een bacteriën in me kies had,maar ik was echt net zwanger.
ik mocht niet trekken.ik moest wachten tot 13de week.
dit gaat erom dat je ontsteking kan oplopen die zit in je bloed.tijdens de ontwikkeling is dat een risico dus moest het even uitzingen.heb gewoon verdoving gehad.
dat plaatselijk gebeuren.ondertussen had die bacteriën me andere 2 kiezen kapot gemaakt dus kon mooi ook nog 2 kiezen maken.kon elke dag naar de tandarts me wond schoonspoelen,kreeg een kuurtje mee.
dus zou gewoon laten maken,des te erger gaat het worden.
gr marjan

Terug
Bovenaan