tandarts

Vanmiddag met Isabelle voor het eerst naar de tandarts geweest. Ze ging in de grote stoel liggen en deed wijd haar mond open. Toen ging de tandarts haar 'tandjes tellen'. Het ging helemaal goed en GEEN gaatjes! We zijn er hartstikke blij mee, want het poetsen vind ik soms best moeilijk. Ik denk altijd dat ze eigenlijk langer moet poetsen. Ze heeft er niet altijd zin in! Zijn jullie al met je kids naar de tandarts geweest?

Groetjes Babybelle

Lieve is al sinds haar geboorte elk jaar [drie keer minstens] mee geweest..haha, maar gaat in mei voor het eerst in de stoel..Tot nu toe is het voor haar geen enge omgeving oid...dus hoop dat dat scheelt.
De oudste twee gaan ook zonder problemen, dus dat is een fijn voorbeeld.
Gr Rina

anouk is vorig jaar voor t eerst meegeweest,nog niet in de stoel gezeten maar ze mocht een tandenborstel uitzoeken en in de tussentijd werd ik gecontroleerd.volgende keer moest ze wel in de stoel zei de tandarts.
gr petra

Eline gaat bij mij en haar broer altijd mee, niet bij haar papa, want daar komt teveel breekwerk aan te pas ;-)
De tandarts heeft zelf aangegeven dat ze bij de volgende controle eventueel gaat kijken, als Eline dat ook goed vind.
Gelukkig vind Eline tandenpoetsen heel erg leuk. Wij hebben een speciale tandenpoets zandloper zodat we lang genoeg poetsen.

Ryan is vanaf zijn 2de gegaan
dus nu 2 x geweest
(gaan hier om de 3 maanden)
en mag dan in de stoel en dan tandjes tellen en met het lampje en speigeltje erin
hij doet het erg goed vind ik en mag daarna een tandenborstel en sticker uitzoeken
hier gaan ze dus 4x per jaar om te wennen aan de tandarts

groetjes moekje

at knap van jullie kinders. Rik is nu ook voor de 2e keer meegeweest, maar is al 2x histerisch geworden terwijl hij niets hoeft te doen. maik en ik moeten dan? Ik snap niet waar hij die angst vandaan heeft???

Maar goed fijn dat het bij jullie wel goed gaat!

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan