tandartsverdoving??

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

een vraagje?
ik   moet morgen naar de tandarts, en krijg daar een verdoving voor een gaatje te maken.
nu is mijn vraag..
mijn nod is 19/21 april?
dus ik ga uit van 21 april..
maar kan dit kwaad, stel dat ik zwanger zou zijn?
dit is ronde 2 van mijn 2e kindje
en aangezien ik misselijk ben, pijn aan de borsten... denk ik dat het wel eens raak zou kunnen zijn..
wat denken jullie , kan die verdoving kwaad.. of niet?

liefs debra

Goeie morgen,

Ik kan het me bijna niet voorstellen dat het schadelijk is. Tis zo plaatselijk zo'n verdoving. Lijkt me wel raadzaam dat je voortaan als je medicijnen of iets anders medisch (röntgen ofzo) krijgt, dat je wel aangeeft misschien wel zwanger te zijn.
Misschien gewoon even ha of ta opbellen dan weet je meteen of zo'n verdoving schadelijk kan zijn ! lijkt me echter geen reden tot zorgen hoor.
succes!!
xxxAnnet

goedemorgen debra

ik heb toen ik zwanger was van ons eerste kindje ook verdoving gehad bij de tandarts en dat kan inderdaad geen kwaad, ik ben toen ook rond gaan informeren en uiteindelijk bleek dat ik me zorgen maakte voor niks, alleen is het inderdaad wel zo dat een rontgenfoto niet zo goed is, dus ik zou als je bij de tandarts bent toch effe doorgeven dat er een kans is dat je zwanger bent, dan weet de tandarts ervan af en dan maakt hij daar een aantekening van zodat je effe geen fotos hoeft te maken, maar de verdoving kan dus geen kwaad, ik hoop dat je er wat aan hebt, en succes morgen bij de tandarts, en hopen  voor je dat het inderdaad RAAK is.

groetjes venessa

Terug
Bovenaan