Tandeloze bekkies??

Zijn er nog meer kids die nog geen tand in de mond hebben??
Brannon wordt over een week 10 maanden maar er is nog niets in aankomst.
Ik vind het wel lief staan zo'n tandeloos bekkie als tie lacht.
Maak mij er ook helemaal niet druk om want z'n oudste broer kreeg pas z'n eerste tand met 15 maanden maar die was ziekelijk en ik dacht dat het
daar door kwam maar goed tenslotte is het ook positief want ze zeggen tenslotte hoe later de tanden hoe beter/sterker het grote mensenmensen gebit en dat heeft hij wel nodig want van onze gebitten zitten vol vullingen.

Hier ook nog geen tand te zien hoor. Tenminste Roosmarijn haar kaak is ondertussen heel hard geworden. En er zitten allemaal bobbeltjes, maar er is nog geen echte tand. Wij zeggen al steeds, dat ze er straks opeens met een aantal tegelijk zijn hihi.

Liefs,

Bij ons tot vorige week ook helemaal niets te zien, maar ook geen bobbeltjes ofzo en ineens waren in 2 dagen drie tanden....en nummer vier komt er ook vandaag of morgen door. Niet te geloven! En onze bikkel geen zere billen, koorts, geen extreme poepbroeken en ook niet eens vervelend...Heerlijk mannetje!

onze dame doet het al een hele tijd met 2 tanden! en volgens mij bevalt dat goed want er lijkt nog niks aan te komen. We wachten dus nog rustig af hier.. komt vanzelf allemaal!

Bij het Anouk ging het tandjes krijgen gepaard met flinke verkoudheid en veel gekwijl. Ze heeft nu 4 tandjes. Heel vreemd vond ik het om daar opeens boventandjes te zien. Die zijn zoveel groter dan de ondertandjes. Ze ziet er meteen een stuk ouder uit. Ze is erg fijntjes voor haar leeftijd. Nu bijna 11 maanden en was de laatste keer maar 66.5 cm en nog geen 7 kilo. En dan al die tandjes, das een vreemd gezicht!

Finn heeft met 9,5 maand zijn 1e 2 tanden tegelijk gekregen....het is nu een tijdje stil...maar hij kwijlt wel heel veel dus misschien komt er meer aan...ik voel nog geen bobbeltjes...spannend!!

Terug
Bovenaan