tanden en kiezen

Hallo dames!

Hoe staat het ervoor met de tandjes en de kiezen??

Elise heeft een mooi rijtje tanden, zowel onder als boven al heel lang vier op een rij! (8 tanden totaal)

Sinds 2 weken denk ik dat de kiezen aan het doorkomen zijn in de onderkaak. Helemaal dik en het het wit van de kiezen zie je er al doorheen. Ze vindt het ook heerlijk als je daar overheen wrijft. Ik geef haar regelmatig dentinox. Meestal voor het slapen gaan.
In de bovenkaak zie ik nog niets komen...

Gr Antoi

Hier sinds oktober 8 tandjes. Nu al sinds nov/december kwijlen rode wangetjes, sinds begin deze maand ook diaree en rode billen. 3 Dikke bobbels in de kaak. Ben benieuwd waneer ze open zullen breken...

Noah had er 3 (nou ja, eigenlijk 2,5, eentje is net aan het doorkomen), maar sinds het kleine drama op zijn verjaardag nog maar 2 (1,5 dus) :-(

Gaat nog niet zo heel hard dus hier.

Groetjes 10e

Hoi,

Tijn heeft er nu 7 (had er vanaf september 6, in december nummer 7 doorgekomen). Ging eerst heel snel en nu dus niet zo snel meer...

groetjes Natasja

hoi,

ging erg langzaam want hij bleef op de 2 ondertandjes steken. maar nu komt ineens alles tegelijk door. in 3 weken tijd heeft hij 4 boven en 1 beneden erbij gekregen. hoef jullie dus niks meer te vertellen over wat voor spuitluiers en brulpartijen ik achter de rug heb. Hij was zo uit zijn humeur dat het onderzoek bij de cardiologe niet eens mogelijk was, hij schreeuwde en vocht, ze kon niet eens naar hem kijken. dus dat is nu uitgesteld tot 22 feb. gelukkig sinds vandaag eindelijk weer vaste ontlasting en een vrolijk ventje.

Terug
Bovenaan