tanden ik word er gek van

nou ik heb al vaker geschrevenb dat linsey laat tanden kreeg en toen ook nog eens in een andere volgorde!!!! ( eerst 1 boven dag later twee onder 5 dagen later weer 1 boven)
nu heeft ze dus twee boven tanden en twee ondertanden.
mocht ik vandaag weer eens in haar mond kijken ( mocht al twee weken niet) heeft ze een kies aan de rechter onderkant en links onder is bijna door.
dacht toch echt dat er eerst nog tanden naast de midden tanden moeten komen?

groetjes danielle

Ha ha ha, hier heb ik ook zo'n rommelpotje!
Daan is nu bijna 15mdn. Hij heeft nu 2 tanden onder, 2 hoektanden boven, de 2 minddelste tanden boven komen nu door. En er komt een kies door, boven. Dus...niks geen logische volgorde en ook alles vrij laat. Ik zat me ook steeds te concentreren op voortanden, kwamen er opeens hoektanden. Hij zag er uit als een dracula!!! Heel schattig! Gewoon omdat het anders was dan anders...
Ze komen er vast allemaal wel door, ze doen het alleen op hun eigen manier.  

gr Anita  

Alicia is inmiddels al 14 maanden en nog steeds geen enkele tand.
Afgelopen dinsdag bij het cb geweest en hebben ze er naar gekeken. Het tandvlees is al wel verdikt, maar nog geen tandje te zien. Kon nog wel even duren hebben ze gezegd. Dus blijf gewoon afwachten.

Groet,
Lisette

Aiméely kreeg eerst 2 ondertandjes en daarna meteen 4 boventanden en 2 hoektanden!
Nu komt er alweer een tijdje niks, maar je zal zien dat ze daarna weer met 6 tegelijk komen! haha
Tja tanden ze komen en gaan met pijn... Waarom niet meteen een kunstgebitje! lekker makkelijk! hahahaha!

Liefs L81

Hannah kreeg met 13,5 maand haar 1e tandje (onder). Daarna zat er duidelijk weer eentje dwars, maar we konden maar niet ontdekken waar die dan zat.
Tot vorige week (14,5 maand): haar 2e tandje is dus gewoon een kies (boven)...

Volgorde kan dus nog veel vreemder...

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006)

Terug
Bovenaan