tanden knarsen

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik weet wel dat de meeste beebs hier nog tandloos zijn.
Maar misschien heeft 1 van jullie een oudere broer/zusje met het zelfde probleem als ik.
B'Elanna heeft dus 4 tanden boven en 2 onder... en dat met 8+ maanden.
Maarrrrrrrrr..... sinds 2 dagen heeft ze dus het tanden knarsen 'uitgevonden'
Ik wordt hier niet vrolijk van, en het is echt bewust ook nog!!
Iemand tips?? ik kan er namelijk echt GEEN verzinnen, net als het behang trekken wat ze al langer  doet trouwens.....

Ik 'probeer' haar 'wijs' te maken dat het niet mag, maar een beeb van 8,5 maand iets wijs maken?? dat lukt noooooooooooooit.... hahahaha

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hahaha doet ze echt al behang trekken??? Dat deed ik ook altijd toen ik klein was...en ik had het mijn kleine broertje toen weer geleerd! Whahaha tot ergernis van mijn moeder !
Maar wat je eraan zou kunnen doen??? Geen idee eigenlijk! (tja, behang eraf en alles witten??)
Echt iets duidelijk maken is inderdaad erg lastig op die leeftijd!!

En dat tandenknarsen lijkt me ook erg vervelend!! En lijkt me ook niet zo goed voor de tandjes, maar ja...wat doe je er aan he???
Misschien eens de tandarts bellen...misschien heeft die wel tips??
Ik weet het ook niet hoor, ben eigenlijk gewoon een beetje hardop aan het meedenken...

Heb op mijn werk wel eens kindjes mee gemaakt die dat ook deden.
En ja, je kunt er zo weinig aan doen. Maar bij hun, ging het na een poosje gewoon weer over. Het is iets nieuws en als het nieuwtje eraf is, gaat ze misschien weer wat anders doen.
(als ze maar niet aan je meubels gaat bijten ofzo)
Succes Sil

ja..hahaha, dat was mijn gedachte ook al!

En het behangtrekken heeft ze van niemand vreemds, ik deed dat dus ook al.
Ik heb haar bed al van de muur af gehaald, en ik mis al best wel een stuk behang!
Als er weer behangen moet worden, weet ik iig waar ik de hulp-troepen vandaan moet halen, voor het behang af te trekken.. hahaha.
En het tanden knarsen gaat echt door merg en been ( net als nagels op een schoolbord)
Brrrrrrr... kippenvel!!!!
Maar ja, ik probeer er geen aandacht aan te schenken, mss vindt ze het dan ook niet meer zo leuk.

groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan