tanden poetsen

hallo!!

Mijn 2 dochters van 1,5 en 3,5 jaar zijn niet zo dol op tanden poetsen.
Heeft iemand n tip??
Zelf denk ik erover om n elektrische tandenborstel voor kids te kopen {heeft iemand hier ervaring mee zo ja wat is n goeie??}
alvast bedankt voor je reactie!!

groetjes esther
 
Hoihoi,
Ik heb geen elektrische borstel, maar zing onder het poetsen een leidje met mijn onwillige dochter (3,5); soms liedjes, die ze kent, soms zelfgemaakt:
"Op en neer, heen en weer
gaat de tandenborstel,
in het snuitje met mijn dochter
't is een heel geworstel"
Moet ze vreselijk om lachen.
Succes,
Michelle.
 
Hoi,

Ik heb een elektrische tandenborstel voor mijn zoontje sinds hij anderhalf is. Dat werkt bij ons beter omdat het sneller gaat. Leuk voor mij en voor de kleine. Hij doet het ook zelf. Daarna mag ik het bij hem doen. Hij deed ook eerst heel moeilijk hoor voorheen. Hij weet dat hij eerst mag, dan kom ik met het serieuze werk. Dan moet hij de klanken iiiiiiiii zeggen waardoor ik de voorkant kan poetsen, en dan aaaaaaa zodat ik bij de kiezen kan. Het werkt prima...en ook altijd voor de spiegel, dat maakt het een stuk makkelijker. Soms helpt het ook als ik hem een bekertje water geef, dan is hij er zo ingespannen mee bezig dat hij gewoon luistert en doet wat ik zeg, als ik zeg iiiiiiiii

Tandenborstel merk weet ik niet, geen zin om nu te gaan kijken, ik dacht van braun, met tekening van een of ander disneyfiguur.

jo
 
Terug
Bovenaan