tanden poetsen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

misschien is het onderstaande herkenbaar voor iemand.

Het tandenpoetsen bij onze zoon (inmiddels 11 maanden en in het bezit van 8 tanden) ging niet altijd even makkelijk. Huilen en de kaken op elkaar houden.

Sinds we zijn tanden met een electrische borstel poetsen gaat het veel makkelijker!

Misschien een tip!

Liefs,

een trotse mama

hoi hoi

nou Daniël heeft sind7 september zijn eerste tandje maar het poetsen is echt geen succes hij sabbelt gewoon op de tandeborstel en houd zijn tong op zijn tandje dus ik ga het dan maar eens proberen met een electrische tandeborstel bedankt voor de tip!

O nou Julia heeft nu 6 tanden en vanaf het begin af aan vindt ze het heerlijk, tanden poetsen!Ze doet goed der mondje open en ligt gewoon rustig te wachten tot ik klaar ben!Vooral die tandpasta vind ze heerlijk als ik klaar ben zit ze gewon te smullen!Hahaha
Zo zie je maar weer dat het overal weer anders is!Wel vervelend dat ie er zo'n heibel van maakt!Naja gaat ook wel weer over hoop ik voor jullie!!

xxx

Vilmar (9mnd) ziet het ook nog als een spelletje en vindt inderdaad de tandpasta ook heerlijk!

Ik doe  altijd even zijn tandenborstel in mijn mond en dat vindt ie geweldig. Ook mijn electrische tandenborstel laatst voor de grap geprobeerd en dat vond hij wel kriebelig.

Ik geloof dat het 't belangrijkst is dat de tandpasta in het mondje zit, de fluor doet dan wel zijn werk. (heb ik ergens gelezen)

Terug
Bovenaan